Frenz Of Tentera Negara

Selamat datang Ke Blog TENTERA NEGARA. Tulisan untuk bacaan, berdasarkan pertimbangan penulis. #IniBlogBukanKauYangPunya

Tuesday, 28 April 2015

PAS Terus Ditekan oleh DAP dan PKR... BN Serlahkan Calon Terbaik! #prkpermatangpauh

PAS semakin tertekan dalam kempen pilihanraya kali ini... Selepas beberapa tuntutan pejuang-pejuang PAS tidak diendahkan oleh sekutu DAP dan PKR, PAS seolah-olah ditarik hidung...

Tidak nampak pendirian PAS dipandang oleh mereka, malahan yang lebih teruk lagi beberapa kerat pemimpin mereka terpaksa tunduk dengan DAP dan PKR asalkan sahaja mereka terus berkuasa...

Puak-puak PASMA pula buat kepala masing-masing dan dilihat langsung tidak menghormati Presiden PAS sendiri... Namun peliknya timbalan presiden dan beberapa pemimlin yang dilihat pro DAP dan PKR pun turut membisu... Kenapa tidak mempertahankan presiden dalam hal ini...? Tambah pelik lagi, mereka sibuk pertahankan sekutu kafir mereka tapi apa yang mereka buat untuk ahli parti mereka sendiri...? Apakah ini juga gerakan untuk memberi tekanan kepada presiden?

Apa yang penulis dimaklumkan lagi, ada pemimlin PAS juga menjadikan gelanggang ceramah sebagai medan mereka untuk melobi jawatan yang akan dipertandingkan pada tahun ini... kelihatan ada team yang mula untuk mempromosikan calon mereka untuk menentang presiden parti... wah! PAS sudah mula mementingkan jawatan ya... biasalah manusia kan...

PAS cuba memberi tekanan kepada sekutu mereka DAP dan PKR melalui Dewan Pemuda PAS Pulau Pinang yang menyuarakan untuk tidak mahu bekerjasama dalam kempen PRK disebabkan peluang yang mereka berikan kepada AMK PKR untuk meminta maaf kepada Presiden PAS dalam isu hudud... Namun mereka mereka (DPP) pula dikatakan alat kepada UMNO... lawak betullah! Pakatan mereka bermasalah mereka bak tuduh UMNO/BN pula...

Tapi aku percaya, PAS peringkat bawaha telah mula bergerak untuk tidak menyokong calon kitar semula Wan Azizah yang dilihat sebelum ini tidak banyak dan gagal berfungsi sebagai Ahli Parlimen... 

Difahamkan juga, gerakan ini mula mempengaruhi pengundi atas pagar yang sebelum ini menyokong PKR... Ingat! Wan Azizah juga pernah hampis tewas dikerusi permatang pauh...

Jomo: untuk menyelesaikan masalah pakatan ini hanyalah dengan memberi kemenangan kepada BN... BN bangkit dengan mengetengahkan calon yang cukup berwibawa mudah didekati, orang muda dan lebih penting lagi orang tempatan yang sentiasa ada di kawasan... UNDIlah BN di Permatang Pauh!

2 comments:


  1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












    Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

    ReplyDelete
  2. Salam...

    Mohon jasa tuan link kan blog :

    http://suaramelayubaru.blogspot.com/

    dalam bloglist tuan sebagai tanda sokongan kepada matlamat yang satu, memenangkan calon UMNO BN di Permatang Pauh dan Rompin.

    Terima kasih...

    ReplyDelete