Frenz Of Tentera Negara

Selamat datang Ke Blog TENTERA NEGARA. Tulisan untuk bacaan, berdasarkan pertimbangan penulis. #IniBlogBukanKauYangPunya

Sunday, 26 April 2015

Panas! Blogger PAS Ajak Pengundi Jangan Undi PKR di Permatang Pauh... BN berdiri atas Kekuatan Sendiri!

Semalam penulis menulis mengenai gerakan sulit yang cukup simple tetapi punyai kessn jangka masa panjang yang cukup mendalam kepada PKR... Hakikatnya PKR sendiri dalam keadaan cukup genting dan runcing sejak ketiadaan Anwar ibrahim... Mereka punyai pemimpin kaki spin tetapi tiada yang berkebolehan macam Anwar untuk mengurus parti... Itu sebabnya kenapa pemimpin lain takut dan hanya bergantung harap kepada Anwar Ibrahim...

Terkini, dengan isu boikot ahli-ahli PAS terhadap kempen PRK Permatang Pauh, blogger pro PAS talisman terkini http://manjongmari.blogspot.com/2015/04/prk-permatang-pauh-kemana-perginya.html?m=1 dilihat senada dengan isu boikot ahli-ahli PAS itu sendiri...

PKR tidak perlu berpura-pura kerana umum mengetahui keadaan yang berlaku antara DAP dan PAS... Apatah lagi dengan pendirian PKR yang lebih menyokong DAP yang menjadi musuh PAS sejak dahulu...

Kata penulis blog tersebut, untuk ajar PKR dan DAP adalah dengan tidak mengundi parti itu dalam erti kata lain boikot proses pilijanraya dan memberi ruang kepada BN untuk menang dan berkhidmat kepada penduduk Permatang Pauh...

Bagi aku itu terpulang kepada rakyat sendiri, kerana BN hadir dengan kekuatan yang ada walaupun pada awalnya ada yang mengatakan BN tidak perlu bertanding kerana ini kubu kuat PKR.... Pemilihan Dato Seri zahid Hamidi sebagai Pengerusi Pilihanraya oleh Presiden Parti dan pucuk pimpinan BN sudah cukup menggambarkan bahawa BN sedia untuk menakluk semula Permatang Pauh...

Ini ditambah lagi dengan meletakkan calon muda berpendidikan dan orang tempatan sendiri... Jentera kali ini seia sekata memberikan komitmen sepenuhnya untuk PRK ini... BN sebenarnya memberi signal yang jelas kepada Pengundi Permatang Pauh bahawa BN is ready!

Jomo: BN berdiri atas kekuatan sendiri walaupun rakyat tahu calon PKR sememangnya tidak mampu dan lembah untuk menjadi pemimpin di Parlimen Permatang Pauh...

1 comment:

  1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












    Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

    ReplyDelete