Frenz Of Tentera Negara

Selamat datang Ke Blog TENTERA NEGARA. Tulisan untuk bacaan, berdasarkan pertimbangan penulis. #IniBlogBukanKauYangPunya

Tuesday, 21 April 2015

Jangan Maafkan "Bangsat" yang Perlekehkan Azan ini! @PDRMsia @KBAB51 @


Kelakuan mempermainkan azan cukup menjadikan umat Islam marah kepada mamat tersebut. kenapa perlu lakukan sebegini yang hanya boleh menimbulkan kemarahan umat islam di negara ini?

“Apa motif sebenar beliau membuat kenyataan sedemikian. Apakah beliau mahu mencetuskan suasana tidak harmoni masyarakat berbilang agama dengan memainkan sentimen serta sensitiviti umat Islam?"

Tahukah kamu, Islam adalah agama rasmi persekutuan? Kenapa AZAN ini yang mahu diperlekehkan dan menjadi bahan persendaan dan permainan?

Bagi aku ini adalah tindakan kurang ajar dan biadap dan tidak boleh dimaafkan!

Aku mohon pihak berwajib berkas bangsat ini dan bawa kemuka pengadilan... Jangan fikir dia ramai "lawyer" dibelakangnya, dia boleh buat sesuka hati..

JOMO: Semua umat harus bersama mempeertahankan agama islam bukan hanya dengan berkata-kata tetapi dengan tindakan, tak kiralah kamu siapa, ustaz kah, imam kah, guru kah, peniaga kah, asalakan kamu Islam hak Islam mesti dipertahankan!


5 comments:

  1. DAJAL betullah si PENGGANAS-PORNO-anak BANGKAI BABI ni!

    Itulah Kem. Luar kita terlalu lemah - dibiaqkan si PENGGANAS ni bermaharajalela kat US sedgkan US ada undg-undg anti-Rasisma yg. boleh digunakan utk. lawan si PENGGANAS ni, termasuk melalui kerjasama dgn. NGO Islam terbesar US, CAIR. Kerana kalau si PENGGANAS ni dilawan habis-habisan - mungkin dpt. MENGGAGALkan permohonan status 'pelarian' politiknya di US tu!

    Nek Tempoyak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kerajaan lemah sebab takut nak minta diekstradisi si penghina Islam itu ke Malaysia.

      Kerajaan lemah kerana kepimpinan lemah.

      Orang Melayu sekarang lemah kerana berpecah belah, mengikut puak-puak yang berpecah belah di sana sini, pemimpin yang menjadi ketua pun mengharapkan sokongan kafir harbi untuk mendapatkan kuasa, akhirnya menjadi mangsa.

      Keadaan orang Melayu / Islam di negara ini ibarat seperti 1000 ekor kambing biri-biri yang berpecah kepada 10 kumpulan, 1 kumpulan 100 ekor, kemudian sibuk berkelahi sesama sendiri, hanya datang 10 ekor serigala yang diibaratkan kepada puak kafir musyrik harbi yang boleh membaham beratus-ratus kambing biri-biri yang sedang bertelagah sesama sendiri, akhirnya serigala yang kecil telah berjaya menumpaskan biri-biri yang jumlahnya 100 kali ganda lebih ramai.

      Saya percaya dan yakin bahawa kerajaan, SUHAKAM, para pemimpin politik hanya akan membiarkan perkara ini, di pihak kerajaan dan pimpinan politik melalaklah dua tiga hari protes itu dan ini, kemudian senyap tanpa ambil tindakan.

      SUHAKAM pula adalah seperti PBB yang dikuasai Israel, hanya nampak jika puak pembangkang, dan puak kafir musyrik harbi ini disekat berbuat sesuka hati, dituduhnya hak asasi pembangkang dan puak kafir musyrik harbi ini disekat, tapi kejahatan puak pembangkang dan kafir musyrik harbi ini tak dipedulikan pun oleh SUHAKAM.

      Saya rasa SUHAKAM ini ada hanya menyusahkan sahaja, patutnya diharamkan sahaja SUHAKAM ini yang menjadi alat kepada pembangkang dan kafir harbi musyrik untuk merosakkan orang-orang Melayu dan agama Islam sahajalah.

      Tapi pemimpin negara lebih pentingkan 'pengiktirafan' dari negara luar yang juga kafir harbi, oleh itu mereka akan biarkan SUHAKAM yang sebenarnya virus HIV, Ebola dan penyakit yang sangat berbahaya ini terus memusnahkan negara ini terutamanya orang Melayu dan agama Islam.

      Delete
    2. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Delete
  2. Kes menghina bulan Ramadhan dan ibadah puasa pun tak diambil tindakan. Inilah bila kepimpinan lemah, takut hendak pertahankan hak sendiri, menyebabkan maruah agama, bangsa dan diri sendiri dihina, dipijak, diperlakukan dengan begitu hina tanpa ada maruah diri untuk mempertahankan hak itu.

    Apa yang dibuat oleh Alvin itu sangatlah menghinakan umat Islam, saya tak tahulah apakah dalam pemikiran pemimpin masyarakat di kalangan umat Islam bila melihat agama dan bangsa dihina begini rupa oleh golongan kafir musyrik harbi (kafir yang menentang dan memusuhi Islam), ramai pemimpin Islam di negara ini takut untuk pertahankan hak agama dan bangsa sendiri, mereka takut kerana mereka lebih utamakan kepentingan diri mereka yang hanya mengutamakan kedudukan mereka.

    Pemimpin Islam kini takut kalau tidak mendapat sokongan puak-puak kafir, oleh itu mereka rela membiarkan agama sendiri dihina kerana mereka lebih mengutamakan sokongan dan undi puak kafir yang sangat memusuhi Islam itu.

    Kita tengoklah nanti, pemimpin beragama Islam di negara ni hanya melalak dua tiga hari kata tak puas hati, marah dan sebagainya dengan perlakuan Alvin itu, tapi lepas itu mereka akan senyap, tak payah ambil tindakan, biarkan sahaja penghinaan ini berterusan, sebabnya lebih mengejarkan sokongan puak kafir untuk mereka menang pilihanraya, maruah agama dan bangsa boleh dipam dalam lubang jamban oleh pemimpin yang beragama Islam sendiri, tak kiralah UMNO ke, PAS ke, PKR ke, malahan orang Islam dalam DAP pun dah tak peduli dengan apa yang jadi pada agama dan bangsa mereka, kerana mereka mengutamakan kedudukan mereka dan harap disokong oleh ahli DAP yang kafir itu untuk mereka mendapat jawatan bertaraf boneka.

    Terus terang saya katakan bahawa pemimpin parti politik yang beragama Islam di negara ini pengecut dan bacul serta dayus dalam mempertahankan kesucian agama Islam dan maruah bangsa Melayu / Bumiputera.

    Bukti dah bersepah, buatlah penghinaan macam mana pun, tak ada tindakan, lepas macam itu sahaja, kalau orang bumiputera / Islam membuat tindak balas terus ditangkap dan dituduh melakukan kesalahan jenayah kerana membuat hasutan dan sebagainya, kalau puak kafir musyrik harbi yang memusuhi Islam berbuat apa sahaja menghina Islam dan bumiputera kerana kedengkian mereka terhadap Islam dan bumiputera hanya dibiarkan sahaja, alasannya HAK ASASI MANUSIA.

    Taraf pemimpin Islam di negara ini lebih hina dari sampah, lebih hina dari lembu dan kerbau kerana ADA KUASA tapi TAK MAMPU NAK PERTAHANKAN MARUAH AGAMA DAN BANGSA SENDIRI!

    ReplyDelete
  3. Sikap parti politik orang Islam bagaikan tak cukup daging halal boleh ditambah dengan daging haram demi kelansungan politik. Hukumnya apa?

    ReplyDelete