Frenz Of Tentera Negara

Selamat datang Ke Blog TENTERA NEGARA. Tulisan untuk bacaan, berdasarkan pertimbangan penulis. #IniBlogBukanKauYangPunya

Wednesday, 4 March 2015

Semua Takut Rafizi Ramli Ancam Protes...? Pemimpin Lawak Ini Kejutkan Dunia....hahaha


Image result for rafizi ramli

Gelagat PKR yang terus menerus menekan kerajaan bagi menghidupkan semangat anwar di luar penjara untuk terus memastikan sokongan terhadap anwar tidak pernah luntur... Mamat tua tu sudah dalam penjara, tetapi, orang-orangnya diluar sana terus menerus mencari jalan memastikan rakyat tidak melupai anwar...

Terkini, selepas menuntut pengampunan daripada YDPA, mereka pula minta kebenaran untuk anwar pergi bersidang... Memang lawak bodoh, banduan masuk parlimen... Tak pernah dibuat orang... Terkini, mereka ancam pula nak adakan protes... Tak pernah habis untuk berpolitik... Lawak!

Naib Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR) Rafizi Ramli mengancam untuk mengadakan protes bersama Ahli Parlimen Pakatan Rakyat (PR) jika ketua mereka Datuk Seri Anwar Ibrahim tidak dibenarkan menghadiri sesi Dewan Rakyat yang akan bermula pada 9 Mac ini. 
Bagaimanapun, Rafizi berkata, bentuk tindakan atau protes yang bakal dilakukan kelak akan didedahkan kepada pengetahuan umum oleh Ketua Whip Parlimen PKR pada minggu hadapan. 
"Memang ada cadangan yang khusus, namun adalah lebih baik untuk Ketua Whip Parlimen parti umumkan bentuk tindakan yang akan diambil nanti. 
"Selain daripada memfailkan notis bantahan, protes juga akan dibuat," katanya kepada pemberita pada sidang media di ibu pejabat PKR di sini, Selasa. 
Rafizi yang juga Ahli Parlimen Pandan berkata keputusan untuk mengadakan protes itu telah dipersetujui oleh pimpinan PR lebih awal sebelum pengampunan diraja dibuat oleh keluarga Anwar. 
Baru-baru ini PKR dilaporkan telah mengemukakan permohonan kepada Yang Dipertua Dewan Rakyat Tan Sri Pandikar Amin Mulia agar membenarkan Anwar menghadiri sidang Parlimen bermula Isnin depan atas alasan teknikal bahawa Anwar masih anggota Parlimen Permatang Pauh kerana proses petisyen pengampunan diraja belum diselesaikan. 
Bagaimanapun, Menteri Dalam Negeri, Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi dilaporkan berkata 'kata putus' berhubung perkara itu terletak kepada Lembaga Pengampunan sementara perkara yang berkait dengan tafsiran undang-undang terletak ditangan speaker Dewan Rakyat dan peguam negara. 
Pada 10 Februari lalu, Mahkamah Persekutuan, mendapati Anwar bersalah dalam kes liwat II dan menjatuhkan hukuman penjara lima tahun. Beliau kini menjalani hukuman di Penjara Sungai Buloh.-sumber
JOMO: Lantaklah ko labu... Aku tau lah ko dah semakin terdesak... Selagi anwar dalam penjara, pastinya kedudukan kau dalam PKR pun sudah tidak selamat... Kasihan! 

4 comments:

  1. Biarlah mereka nak protes,,,selama ini pun perangai mereka macam tu...asyik2 boikot sidang Parlimen...tak payah masuk langsung pun tak apa..ada pun tak membantu...tapi jadi HANTU...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI















      Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI

      Delete
  2. PKR dah sampai ke birai liang kubur. Nasihat ku , balik kampung jual budu. Tamat.

    ReplyDelete
  3. Salam. Mohon izin blog ini dipautkan ke http://spotthebloggers.blogspot.com Sila email ke spotthebloggers@gmail.com sekiranya tn membantah. TK

    ReplyDelete