Frenz Of Tentera Negara

Selamat datang Ke Blog TENTERA NEGARA. Tulisan untuk bacaan, berdasarkan pertimbangan penulis. #IniBlogBukanKauYangPunya

Wednesday, 4 March 2015

Macai Anwar Terkedu Dengan Surat Ketua Pengarah Penjara... Tahniah Kerajaan! cc @NajibRazak @Zahid_Hamidi



Keputusan belum dibuat, tapi, pembangkang bukan main lagi serang KDN dan Jabatan Penjara Malaysia dari segenap sudut... Cubaan memberi tekanan kepada KDN dan Kerajaan untuk membenarkan Anwar hadir ke Mahkamah membawa jalan buntu apabila Ketua Jabatan Penjara mengeluarkan surat menolak permohonan Anwar tersebut...

Artikel penulis semalam menegnai Peguam negara wajib memberi nasihat kepada Jemaah Menteri dan Menteri akhirnya membawa kepada surat ini... permainandan perangkap yang dipasang oleh pembangkang untuk menjerat Menteri KDN dalam isu ini tidak kesampaian... Walaupun pada awalnya, ada antara pihak pro kerajaan yang sudah terikut-ikut permainan mereka, namun, Surat ketua Pengarah penjara ini mejawab semua persoalan...

Lepas ni kita tunggu lagi apa permainan puak-puak pembangkang yang dibarisi oleh lawyer-lawyer hebat ini...

4 MAC: Yang DiPertua Dewan Rakyat, Tan Sri Pandikar Amin Mulia hari ini telah menerima salinan surat Ketua Pengarah Penjara Malaysia menolak permohonan Nurul Izzah dan Wan Azizah Wan Ismail untuk Datuk Seri Anwar Ibrahim menghadiri persidangan Dewan Rakyat 9 Mac ini. 
Menurut sumber, surat itu diterima hari ini dan secara ringkas menolak permohonan itu dan salinan diberikan kepada Yang DiPertua Dewan Rakyat untuk tindakan lanjut dan pengetahuan pihak-pihak berkenaan. Ia berikutan Anwar kini tertakluk akta, peraturan dan prosedur Penjara Malaysia. 
Yang DiPertua Dewan Rakyat mungkin akan mengeluarkan kenyataan rasmi berhubung perkara berkenaan namun belum dapat disahkan lagi bila kenyataan rasmi itu akan dikeluarkan. 
Semalam dalam satu kenyataan daripada pihak Penjara Malaysia menyatakan layanan serta kemudahan terhadap semua banduan termasuk Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim adalah sama selaras dengan ketetapan akta, peraturan penjara dan prosedur penjara. 
“Keputusan, tindakan serta langkah yang diambil oleh Jabatan Penjara adalah berasaskan ketetapan akta, peraturan dan prosedur penjara yang diguna pakai untuk menguruskan semua banduan. 
“Sebarang layanan istimewa daripada kakitangan penjara akan diambil tindakan,” kata Timbalan Pengarah Dasar Kepenjaraan, Supri Hashim dalam satu kenyataan. 
Pada 24 Februari lalu, keluarga Ketua Pembangkang telah menghantar petisyen kepada Lembaga Pengampunan di Istana Negara sekitar jam 4 petang. 
Ia berikutan Anwar dihukum penjara 5 tahun atas sabitan kesalahan meliwat pembantu peribadinya Mohd Saiful Bukhari Azlan 7 tahun lalu. 
Sehingga kini belum ada tarikh ditetapkan Istana Negara untuk mendengar petisyen itu.-sumber

JOMO: Jangan pernah terpengaruh permainan pembangkang... Mereka akan sentiasa mahu wujudkan keraguan dikalangan pejuang-pejuang alam maya kerajaan... Perlu apa terikut-ikut permainan mereka? Tahniah di atas ketegasan Jabatan Penjara Malaysia... Tanx juga kepada 'penasihat' undang-undang yang terlibat...

#Jauh Lagi Musim Pemilihan!

1 comment:

  1. Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI















    Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI

    ReplyDelete