Frenz Of Tentera Negara

Selamat datang Ke Blog TENTERA NEGARA. Tulisan untuk bacaan, berdasarkan pertimbangan penulis. #IniBlogBukanKauYangPunya

Friday, 6 February 2015

PANAS! JOKOWI NAIK JET TENGOK FINAL MAHARAJA LAWAK MEGA...?



Kehadiran JOKOWI memberi impak kepada Malaysia... Banyak perkara yang melibatkan hubungan dua hala antara negara Malaysia dan Indonesia ini boleh diselesaikan dan dicapai kata sepakat demi kesejahteraan rakyat dan negara...

Apa yang dibincangkan itu biar Menteri-Menteri buat kerjalah, kita jangan buat kerja orang nanti boleh jadi gila... Yang peliknya, takdapun rakyat atau pembangkang Indonesia bising Presiden naik jet ke Malaysia bukan menggunakan Kapal terbang commercial...?

Kadang-kadang parti pembangkang bersama macai-macai hingusan yang tak reti bahasa ni memang jenis bebal juga... Yang reti bahasa tu boleh lah, ni ha, yang jenis otak simpan kat lutut, tak pernah nak gunakan kewarasan akal...

Kita fahamlah, tugasan sebagai Pemimpin sesebuah negara, bukannya mudah macam menyebut A, B dan C.... Justeru, Jet ini bukan perkara besar pun... geng-geng macai jer yang suka besar-besarkan... yerlah! jenis pembangkang yang takda modal memang macam tulah...




JOMO: Ingat JOKOWI datang Malaysia suka-suka ker? Tengok Maharajalawak? Pembangkang sendiri pun tak pernah nak letak dalam manifesto mereka menghapuskan semua kegunaan jet-jet kerajaan di negara ini... All the best Malaysia Indonesia... 

baca juga di sini

No comments:

Post a Comment