Frenz Of Tentera Negara

Selamat datang Ke Blog TENTERA NEGARA. Tulisan untuk bacaan, berdasarkan pertimbangan penulis. #IniBlogBukanKauYangPunya

Friday, 9 January 2015

Rafizi Pusing Isu Minyak: @AmenoWorld Kena Sound @rafiziramli

Habis pening satu Malaysia dengan gaya rafizi ramli ni... Aku tak tahulah dia ni jenis terlalu bijak atau terlalu bodoh...
Mungkin ada benarnya kenapa PKR pilih dia dalam pimpinan tertinggi, tidak lain hanya untuk lebih memperlihatkan kejahilan mereka dalam memainkan isu... Sebab tu PKR tak maju berbanding PAS dan DAP... Menang pun atas ehsan Anwar, bayangkan kalau Anwar tidak lagi bersama PKR? Aku rasa dah lama PKR gulung tikar ni selagi ada mamat bernama rafizi... Tak perlah, malas nak cerita pasal mamat ni...
Isu minyak menjadi antara isu yang memudaratkan PKR... Kecaman demi kecaman PKR terima akibat kenyataan rafizi yang tidak konsisten... Kalau sebelum ini bila harga minyak naik, kerajaan dituduh membebankan rakyat dan menjaga stesyen minyak... Bila minyak dah turun, bukan nak ucap tera kasih, malah kerajaan dituduh pula membebankan stesyen minyak... kasihan! Turun salah tak turun salah...
Kalau sebelum ini kau tak bising pasal cukai pula... bila minyak dah turun, bila dah takda isu baru mula bising pasal cukai... kebengapan apakah ini?
Keceluparan mamat ni akhirnya disound oleh Blogger pembangkang sendiri... Tapi dituduhnya pula blogger tu tak membaca...hahaha lawaknya mereka ini... akhirnya bertelagah sesama sendiri... pandailah korang Labu!!!
jomo: Aku rasa rafizi kena keluar dari bidang politik...

No comments:

Post a Comment