Frenz Of Tentera Negara

Selamat datang Ke Blog TENTERA NEGARA. Tulisan untuk bacaan, berdasarkan pertimbangan penulis. #IniBlogBukanKauYangPunya

Thursday, 15 January 2015

Apa Hal Pula Saifuddin Ni...? @saifuddinabd cc @NajibRazak


Ni dah kenapa pula...?

Apakah dia cuba menyamakan Islam dengan agama yang lain pula...? Setleah berapa lama orang islam sendiri mendengar khutbah yang disampaikan, apakah berlaku KEGANASAN atau PERGADUHAN AGAMA di negara ini...?

Bukankah dalam AlQuran ada menyebut; "Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan redha kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka" surah Al- Baqarah 120.


Apa kata Pak Pudin jelaskan apakah pendirian beliau tentang Kalimah ALLAH...?

Aku rasa Pak Pudin kena istikarah, Fikirkan kembali bagaimana nak menang PRU ke 14... Kalau masih guna idea lama, alamat akan terus kalah...

JOMO: ISTIQOMAH DALAM PERJUANGAN!

5 comments:

  1. Rasa nak ikat je tangan dia supaya dia x dpt nak tulis ape2 lg. setiap tulisan dia semuanya nak memenangkan si kafir harbi... Cuba phm kan betul2 khutbah jumaat tu! Ape yg x kena dgn dia ni????

    ReplyDelete
  2. Mungkin Eric tu pun dapat idea dari Sarifuddin ni,sebab yg pegi sembahyang Jumaat adalah Sarifuddin, dia yg dengar khutbah dan dia juga yg senrtiasa membeci apa saja yg tidak liberal termasuklah khutbah tu barangkali.

    ReplyDelete
  3. Apahal kawan Kau ni najib

    ReplyDelete
  4. BANGSATnya betul si mamat Islam/Melayu-LIBERAL-amat-BONGKAK ni - mempermainkan KHUTBAH mcm. si PENGGANAS/EKTREMIS KAPIRDAJAL yg. tak sedaq diri kat NEGARA ISLAM; pusaka nenek moyang berzaman kami ini!

    Adakah umat Islam/Melayu pi dok selidik ceramah agama lain - maka si PENGKHIANAT-LIBERAL-LONGKANG ni biaq dihukum ALLAH SWT supaya jatuh keBONGKAKan dia ni dan jadi PAPA KEDANA - dia ingat dia VIP; boleh BONGKAK sesuka hati dgn. hukum dan ajaran ALLAH SWT!

    Nek Tempoyak.

    ReplyDelete
  5. Kesian, orang kecewa ni akan buat apa saje untuk kembali berkuasa sedangkan pemikirannya dah tak laku dan dah ada banyak lagi orang yang lebih baik dari dia. Dia mula cakap idea-idea yang 'besar-besar' yang dia sendiri tak terbuat. Contoh-contoh manusia yang kecewa seperti dapat kita lihat dalam pkr dan pas skrng.

    ReplyDelete