Frenz Of Tentera Negara

Selamat datang Ke Blog TENTERA NEGARA. Tulisan untuk bacaan, berdasarkan pertimbangan penulis. #IniBlogBukanKauYangPunya

Tuesday, 23 December 2014

DAP Tolak Hudud Mentah-Mentah...

Bila perkara ini terjadi, ada jawapan daripada ahli PAS totok, UMNO pun tolak hudud.... kasihan dengan jawapan ini...

Kita terus tertipu dengan PR, ahli PAS akan terus tertipu kononnya PR akan laksanakan hukum hudud... terang-terang LGE tolak hudud kalau PR memerintah... Tapi PAS tetap diam seribu bahasa hanya berani dihadapan penyokong sendiri sahaja...

Ahli PAS kena ingat, PAS tak akan sama sekali dapat laksanakan Hukum Hudud dalam PR... DAP tak sokong, PKR pula tiada dalam agenda Parti dan lebih terus lagi ada pemimpin PAS sendiri bersama dengan DAP dan PKR... kasihan PAS!

Apa tunggu lagi? Tak perlu menunding jari kepada UMNO... Lihatlah diri sendiri, PAS kena muhassabah sendiri... jangan tipu ahli... jangan tipu rakyat yang menyokong kamu (walaupun tak ramai...)... PAS kini bukan PAS dahulu...

Jomo: Patutlah wujud PASMA... pelik!

3 comments:

  1. dap tolak hudud tak pelik le .... gitu juga mca ... gitu juga mic TAPI YANG PELIKNYA MELAYU YANG BERAGAMA ISLAM SENDIRI YANG TOLAK HUDUD MENTAH-MENTAH .....cuba tenguk sini ..https://www.youtube.com/watch?v=sUMkCAXDQlM

    ReplyDelete
  2. Kalau tak mampu nak laksanakan hudud atau hanya gunakan isu hudud utk mengemis undi org Melayu, baik tak payah gebang bagai dan akhirnya salahkan org lain ... jadinya tak juga.

    Soalnya bukan siapa yg tolak atau tak sokong, yg nak laksanakan tu ikhlas ke tidak?

    Jgn jadi mcm kat Terengganu dulu, bila dapat memerintah kesudahannya selamba badak air aje cakap, 'hudud tu tak penting, hanya 0.0000001% saja dari hukum Tuhan'. Sebab tu PAS dapat bala sampai sekarang ...

    ReplyDelete
  3. bagi saya PAS ni parti yng hipokrit.....munafik je, cakap xserupa bikin. Bila nampak sokongan orng melayu kpd mereka dah menurun, cepat2 canang semula perlaksanaan hukum hudud. Setahu saya, dlm surah Al-Ikhlas, Allah dah nyatakan DIA tu Esa, xde beranak, xdiperanakan. Tapi PAS blh plak sokong puak2 Kristian & kwn2 mereka guna kalimah Allah untuk tuhan Kristian. agak2nya Allah redha ke Allah tu ada anak, ada bapak? PAS ni xlebih hanya sesat & menyesatkan sahaja umat Islam di malaysia.

    ReplyDelete