Frenz Of Tentera Negara

Selamat datang Ke Blog TENTERA NEGARA. Tulisan untuk bacaan, berdasarkan pertimbangan penulis. #IniBlogBukanKauYangPunya

Sunday, 14 December 2014

Bravo! Depan Ust Hadi Pakai Elok, Depan Cina DAP Macam Nak Bogel...

Kasihan aku tengok budak ni... Seperti dipergunakan tetapi beliau tak sedar beliau dipergunakan...

Sehingga hari ni gambar dia selfie dengan MP tu tak berjjawab dan mereka diam seribu bahasa... last-last nak salahkan cybertroopers UMNO... Memang jenis minah bodoh...

Aku tak nak cerita hukum hakam, tapi, korang tengok PAS, bukan main kutuk lagi puteri UMNO tak pakai tudung segala... Tapi minah ni orang Islam depa sanjung tinggi... Tengok gelagat beliau tu.... Siap nak jadikan pemimpin lagi.... pa punya otak???

Jomo: Sedarlah wahai orang Melayu...

5 comments:

  1. i support Dyana

    ReplyDelete
  2. kita tak boleh marah.. orang2 PAS ni secara tabiinya lemah akalnya (bodoh). jangan dipertikaikan sangat... berdosa.. itu sudah kejadian Tuhan...

    ReplyDelete
  3. Kesian kat Mat Sabu. Nok terbonjol mata dia keluar dari spoket kat kepala tu...cubaan.....

    ReplyDelete
  4. PAS bangang forever.
    Harap Diyana pakai lagi sexy kasi pak2 lebai tu tergoda habis.

    ReplyDelete
  5. Hek elleehh.. Diyana pakai singkat tu apa sangat la dibanding dengan Stopa buat blu film. PAS dan maksiat ibarat lalat hijau dgn taik. Terpisah tiada.

    ReplyDelete