Frenz Of Tentera Negara

Selamat datang Ke Blog TENTERA NEGARA. Tulisan untuk bacaan, berdasarkan pertimbangan penulis. #IniBlogBukanKauYangPunya

Thursday, 13 November 2014

YB Kaki Tonton! Asal Banjir Kau Datang... @drwanazizah


Asal Kajang banjir kau datang... Tahun ini saja, lepas kau dah menang jadi ADUN, aku memang nampak gambar kau datang Kajang, tapi masa banjir... Asal banjir kau datang punya...

Tapi, apa yang kau telah buat? Datang asyik tengok, lepas tu balik rumah kau... Dahlah berbahas dalam DUN pun terpinga-pinga... Memalukan! Kau tu presiden PKR, Negeri ni Kerajaan PKR, apa yang kau boleh tolong untuk DUN Kajang ni...? Kalau ini pun tak boleh nak buat apa, bagus keluar dari Kajang... Pergi cari kawasan lain, lagi senang yang dekat dengan rumah kau wahai YB...

Takkan ko nak tunggu PRU akan datang baru kau nak terhegeh-hegeh keluar dalam media nak selesaikan isu banjir di kawasan Kajang ini... 

JOMO: Bukan main lagi ADUN Kajang ni, dah macam permaisuri... Siap dua orang pegang payung untuk kau yer YB...

No comments:

Post a Comment