Frenz Of Tentera Negara

Selamat datang Ke Blog TENTERA NEGARA. Tulisan untuk bacaan, berdasarkan pertimbangan penulis. #IniBlogBukanKauYangPunya

Monday, 17 November 2014

Biadap! @PDRMsia Mohon Siasat Lelaki 'W2202B' Ini...





Aku tak kenal siapa pemandu ini, aku tak kenal siapa pula lelaki ini... Tapi, Perangai kurang ajar lelaki ini memang tak boleh diterima akal... Berhenti dijalan, meludah kereta orang, patahkan wiper orang, Ingat dia siapa...?

JOMO: Harap pihak berwajib ambil tindakan terhadap lelaki biadap ini...

6 comments:

  1. ini tanda dah besar kepala, siapa yang dah besar kepala ini...sebab ajaran biadap yang selalu di war war kan oleh kumpulan parti politik yang tidak bertanggung jawap, yang selalu mengajak orang ramai biadap pada ugama bangsa dan Negara..

    ReplyDelete
  2. orang yang berperangai mcm ni x kira dia melayu, cina o india, kita kena hentikan kebiadapan dia ni..
    cara kita bukan dgn kekerasan namun kita ada undang2... akn tetapi klu dia "ca ya nun alif", rasanya kita x blh biarkn... ingat dulu satu insiden seorg wanita melayu memukul keta seorg apek tua...?
    kesian jg wanita tu... depan belakang kiri kanan atas bawah hatta keseluruhan sudut dia kena "belasah"..
    sekarang... giliran kita pulak buat kat mangkuk hayun ni...
    lebih2 lg klu dia "C Y N A"..
    bkn perkauman namun pengajaran buat insan yg biadap mcm ni...
    dia ingat MALAYSIA ni mak bapa tok nenek dia punya kah....!

    ReplyDelete
  3. Mental problem tu....atau kurang kasih sayang....atau gila

    ReplyDelete
  4. Mari kita tengok pihak berkuasa akan bertindak cepat macam kes Kiki dulu atau tidak sebab ini melibatkan kaum ah beng.

    ReplyDelete
  5. Minta sapa2 update follow-up cerita ini. Harapan laporan polis telah dibuat.

    ReplyDelete
  6. Langgar aja..mampos terus BABI tu ..bodoh betul..

    Ni NAK PROMOTE CAMERA KA apa?

    tengor Astro Shop 300 aja harga kamera

    ReplyDelete