Frenz Of Tentera Negara

Selamat datang Ke Blog TENTERA NEGARA. Tulisan untuk bacaan, berdasarkan pertimbangan penulis. #IniBlogBukanKauYangPunya

Tuesday, 14 October 2014

Alvin 'KIMAK..." Buat Kenyataan BANGANG Lagi...? Kali Ini Persendakan KPN @KBAB51



Budak ni telah ditangkap sebelum ini... Tapi disebabkan kebachulan beliau, beliau lari dan menghilangkan diri... Kali ini selepas mencari suaka politik kononnya itu, beliau terus mencabar POLIS untuk menangkap beliau...

JOMO: Aku fikir beliau cuba main game untuk mempermainkan POLIS... Nanti bila dah ditangkap, buat muka kasihan supaya dapat belas ehsan orang... Memang jenis chauvinis bangang budak ni... Ni jenis rakyat kurang ajar patut diajar...

4 comments:

  1. Biarkan lah dia. Dia ni tengah sakit jiwa tahap akut/acute. Biar lah dia lepas mental sickness puas2 kerana bila sampai Malaysia dia akan menangis sepuas-puas seorang diri dalam penjara.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau kena denda pun setakat RM100 jer.....itula nilai polis kat mlsia nih........tak gitu yang MAHA ARIF TUAN HAKIM...???

      Delete
  2. hahhahaahahah bodopaling bodo cina bukit seko ni,,nnt visa kau xpired kau nk renew dmama?kt kubo cina?bodoooooo ....

    ReplyDelete
  3. Budak Alvin tu memang bodoh tahap gaban. Nanti lah bila visa dia expire.....PDRM is very patience.....you can run but you can't hide.....

    ReplyDelete