Frenz Of Tentera Negara

Selamat datang Ke Blog TENTERA NEGARA. Tulisan untuk bacaan, berdasarkan pertimbangan penulis. #IniBlogBukanKauYangPunya

Thursday, 25 September 2014

Pertahankan 4 Hak Orang Melayu/Bumiputera... @NajibRazak @Zahid_Hamidi @mohdshafieapdal #DSZH

9 comments:

  1. Kalau benar bagaimana dikata, buktikan dengan tindakan bukan berretorik dengan kata2 dan kenyataan. Lahad Datu apa cerita.......all penghinaan ke atas melayu, islam dan raja2 melayu........ Saya tak mahu lagi episod yang akhir sujud menyembah cina........jangan lupa kes anda meminta maaf dengan lee kuan yew! If you do your part......well i will be the first to stand behind your back. With weak najib, ineffective hishamuddin and good for nothing nazri n kj...... you have stand out if you are worth your words and deeds

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bukti pertama, sila dedahkan siapa sebenarnya dalang di sebalik peristiwa Lahad Datu.

      Delete
    2. Anon 18.16.....thats exactly the point. Zahidi janji akan dedahkan siapa dalangnya. Sehingga hari ini......senyap. Itulah i kata zahidi suke beretorik.....gah berkata2 tapi menikus untuk mencari kebenaran

      Delete
  2. fuck... indon berbulu melayu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lu ingat lu melayu pure ker..?? jnji ada juga berketurunan dan berdarah MELAYU mengalir dalam batang bergelar manusia ini bernama Ahmad Zahid Hamidi... cuma perlu beranjakan dan semangat serta sokongan rakyat yang diredhai Allah SWT kepada beliau... jgn jadi seperti manusia diberi gelaran anugerah tuhan, siang posa menutuh sundal, tengahari berkhutbah jumaat, malam mengimam solat tarawih... Anon 15.18 jgn2 hang tu berbulu bangla apa..?? heheh

      Delete
  3. Rakyat dah muak dengan cakap-cakap pemimpin yg macam petir berdegar-degar.
    Tak kiralah pemimpin dari parti mana sekali pun,
    Ini tahun 2014 dah berlambak degree holder, bijak pandai yg boleh berfikir.
    Kata-kata mestilah disusuli dengan bukti kukuh atau hasilnya, baru rakyat akan percaya.

    ReplyDelete
  4. anonymous 15:07
    kita bersyukur ada juga pemimpin melayu berani berkata seperti ini.
    aku lihat dlm isu hina melayu raja islam ini, Polis dah banyak tindakan diambil. kertas siasatan telah siap. cuma problem sikit dalam pendakwaan. Harap Pihak peguam negara peka tentang ini sebab rakyat hanya lihat POLIS semata-mata.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ramai orang yang boleh berkata2 sedemikian termasuk orang biasa. Persoalannya, adakah kata2 itu diselarikan dengan tindakan? Why like to pass the buck around? Zahidi has to confront najib and gani patail. Pressure them to act.

      Delete
  5. PEmimpin pemimpin Melayu/Bumiputra dalam UMNO PAS dan PKR adalah penjilat burit burit cina cina celaka pengganas komunis DAP. Celaka celaka ini semua memperalatkan bangsa kita untuk kepentingan mereka sendiri. Yang menjadi mangsa adalah rakyat biasa seperti kita. Selagi pemimpin pemimpin kita dok kutip duit bisnes ali baba dengan cina cina celaka ini semua jangan haraplah diorang nak buat apa apa. Dari yang bercakap nak memperthanakan bumiputra sampailah yang memang nak menghancorkan bumiputra korang semua adalah sialan babibun.

    TUNJUKKAN KORANG MEMANG NAK MEMPERTAHANKAN KAMI yang tak dapat apa apa nih .. pantat!

    ReplyDelete