Frenz Of Tentera Negara

Selamat datang Ke Blog TENTERA NEGARA. Tulisan untuk bacaan, berdasarkan pertimbangan penulis. #IniBlogBukanKauYangPunya

Monday, 18 August 2014

Ust Azhar tak Setuju MB Perempuan... Jadi Macamana???


JOMO: Majlis Syura OUT... Pimpinan ulama OUT... Ustaz Azhar Idrus macamana...??? Takkan korang nak tolak juga...???

PAS Tambah bengong....

3 comments:

  1. Relax Lah Broooo, Mula2 Mesti kata Tak Sokong... Nanti Nuar Berahim LIWAT Ustaz Azhar sogok Duit, Mesti Ustaz Azhar nie pon Buat U-TURN...

    Ustaz Bini 3 nie, mana boleh ada Prinsip, Langgar Prinsip ader Ler.. Makin Panjang Jangggut, Makin Tinggi Kena Sogok Nuar Brahim tuu.

    ReplyDelete
  2. Jika sekalipun TSKI bersalah jadi apa perlunya DSWA terbang terjun secara tiba2 ditanah Selangor?
    Tiada adun2 lainkah yang layak untuk menggantukan TSKI menjadi MB?
    Bagi saya ini semua hanya untuk memuaskan nasfu DSAI yang semakin menggila.. PAS juga yang kelihatan seperti Parti yang tiada berpendirian dan berpecah belah.. dan seterusnya selepas ini Tuanku Sultan pula yang dipersalahkan jika tidak mengikut kehendak nafsu serakah DSAI.
    Saya pasti ini bukan kehendak majoriti rakyat Negeri Selangor..
    PRU13 telah selesai PR menang 2/3 majoriti mudah. Seharusnya sekarang sibuk dgn program membangunkan Negeri dan mensejahterakan rakyat.. bukan asyik hendak berpolitik tak habis2, ceramah politik menghadut mencaci yang takpernah habis2.
    DSAI sudah2 lah.. cukup2 lah.. LKS ank dia jadi ketua menteri hang pun nak bini hang jadi MB kat Selangor.
    Bosan dengan mainan politik PR terutamanya Si Ketua Umum PKR (sah ka jawatan ini salam parti PKR?)..
    Pemilihan parti pun ambik masa sampai berbulan2 pun belum selesai..
    Selagi PKR ber Nakhoda kan DSAI sampai bila pun politik takkan aman.... baik di peringkat Negeri atau Negara.
    Sudah sudahlah...

    ReplyDelete
  3. Klau ikutkan..rezab selangor tu umno dulu yg tadbirkan negeri selangor..rezab selangor dah ada rm2b...takde pun umno cakap takut dirampas oleh pakatan..tapi bila pakatan memerintah..boleh pula dia orang takut duit negeri selangor di rampas oleh umno...dah jadi bangang gayanya pakatan sekarang ni..boleh nampaklah..pakatan rakyat pas pkr dap memang tergilakan harta kekayaan dunia ..kekayaan diri dan kekayaan kroni...kekayaan kuasa..entahlah bayak lagi kalau nak cakap..dulu kata kepada umno..pttttuihhhhhhh...2x5 je...senang cerita...

    ReplyDelete