Frenz Of Tentera Negara

Selamat datang Ke Blog TENTERA NEGARA. Tulisan untuk bacaan, berdasarkan pertimbangan penulis. #IniBlogBukanKauYangPunya

Thursday, 7 August 2014

Rakaman Video Menteri Dalam Negeri Balik dari Ukraine... cc @Zahid_Hamidi @NajibRazak @PDRMsia




JOMO: Tahniah Menteri Dalam Negeri dan Team PDRM di atas kerja kuat mereka...

1 comment:

  1. adoiii...jangan sibuk nak cari serpihan mayat boleh tak???? boleh tak???? pergi cari serpihan kapal terbang sudah lah..

    Yang sibuk carik mayat apa hal?? dah berapa hari dah jatuh..cebisan mayat apa lagi yg nak kau suruh cari, dah busuk dan hancur di makan ulat, lalat dan cacing, ko ingat 298 penumpang tu semua plastik ker???? pesal bahalol sangat?????adoiiiiii

    Pungut jer apa yg dapat, uruskan pengkebumiannya, yg heboh cari serpihan mayat siang malam ni apa hal...muaklah aku mendengarnya..dah hilang akal ke semua orang ni???adoiiii

    kalau sibuk sangat nak mencari pasal dah tak ada kerja lain..pergi cari MH370 tu, tak ada sapa nak marah klu nak cari di mana sahaja kau suka, selagi tak jumpa ko pergilah bawa semua yg ko boleh bawak untuk mencari, tak payah baliklah kalau tak jumpa, cari sampai jumpa baru balik, yg sibuk dengan cebisan daging busut dan mereput tu apa hal??? kalau baru sehari dua berkecai tak apalah juga ni dh 3 minggu

    dah 3 minggu dalam air lagi nak kau suruh selam...mabok ketum ker???

    ReplyDelete