Frenz Of Tentera Negara

Selamat datang Ke Blog TENTERA NEGARA. Tulisan untuk bacaan, berdasarkan pertimbangan penulis. #IniBlogBukanKauYangPunya

Monday, 25 August 2014

Pre-Wedding 'BOGEL' KAFIR Mau Jemput BALA Datang Malaysia...?


Mohd Salme Mohd Ali's photo.


Belum habis lagi kes BOGEL di Pulau Pinang, ada lagi manusia yang sudah tiada tamadun cuba membuat provokasi dan persembahan MURAHAN kepada rakyat Malaysia...

Aku tak nak sebut, tapi, kalau korang tengok gambar tupun korang dah tau ini bangsa apa... kasihan pun ada, jelek pun ada... Percubaaan sundal seperti ini hanya menaikkan kemarahan rakyat Malaysia... 

Itulah makanya kenapa ditekankan amalan pada Rukun Negara yakni kesopanan dan kesusilaan... Tapi, manusia ini sudah macam tidak mengerti... kasihan!

JOMO: Mohon pihak berwajib ambil tindakan... Aku tak boleh bayangkan kalau DAP yang memerintah negara ini...

1 comment:

  1. kalau pondan boleh diambil tindakan dengan tuduhan berkelakuan tidak senonoh di khalayak ramai, yang ini pun samalah. gambar dan bukti dah ada, takkan peguam negara dan anak buahnya buat-buat tak nampak pulak. memalukan oramh perak aja cina dua ekor ni.

    ReplyDelete