Frenz Of Tentera Negara

Selamat datang Ke Blog TENTERA NEGARA. Tulisan untuk bacaan, berdasarkan pertimbangan penulis. #IniBlogBukanKauYangPunya

Friday, 1 August 2014

Kelvin Yip Ini Mesti DiTangkap dan DiSiasat... @PDRMsia



Aku tak kisah, dia minta maaf kah atau tidak tetapi status beliau sebelum ini pasti mengguris semua hati umat Islam di Negara ini...

Seperti kiki sebelum ini, Kelvin Yip juga mesti dikenakan tindakan yang sama malah lebih dari itu... Tidak kira apa bangsa dan agama, semua kena tindakan yang sewajarnya...

Jomo: aku pasti PDRM punyai kebijaksanaan dan kewajaran mengenai perkara ini... Kelvin Yip mesti diberkas...

posted from Bloggeroid

13 comments:

  1. Polis tak ada telur dan konek, berani buat tindakkan? Taak polis penakut. Taak double standard. Taak polis tangkap Melayu sahaja.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anon 09:37 . . .

      Lu mana tahu Polis tak ada telor dan konek? Lu pernah tengok ke? Mungkin Polis sedang cuba mengesan si Kelvin untuk diambil tindakan. Lu tahu ke?

      Lu nak suruh Polis ambil tindakan di bawah undang2 apa? Apa kesalahan yang telah dilakukan? Lagi satu gua nak tanya, lu ada buat repot polis ke?

      Perangai lu serupa Pakatan Rakyat. Complain dan fitnah je yang pandai. Cadangan dan resolusi tak pernah bagi.

      Sekarang lu tengok dalam seluar lu, telor dengan konek lu ada lagi tak?

      Jangan jadi bapok la bro ...

      Delete
    2. itu kiki punya kes tak da laporan polis pun igp terkinja kinja nak berkas kiki semasa di wawancara oleh wartawan, lu memang konek kecik la anom

      Delete
  2. Ramai juga chauvinis telah ditangkap bro

    ReplyDelete
  3. Tangkap kemudian di lepasakan begitu saja buat apa??

    Tak ka mcm sial tu???!!!

    Bila kena orang Melayu dgn cepat di tangkap dan di hokum!!

    Lebih hapuskan dulu pegawai2 yg tidor dan takde peler!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. pelir ada, cuma dah kena genggam dek tauke kongsi gelap. tak heranlah pengarah lebih kanan tak dinaikkan ke no 1 masa pertukaran dulu.

      Delete
  4. Anak Bukit Jelutong1 August 2014 at 10:09

    Aku percaya kalau kita rakyat Melayu beragama Islam biasa cukup terasa dengan penghinaan ini, PDRM yang majoritinya terdiri dari orang Melayu beragama Islam lebih terasa dan tersinggung.

    Tunggulah dan berilah sedikit masa, aku pasti tindakan yang sewajarnya akan diambil oleh pihak yang berkuasa.

    ReplyDelete
  5. lepas bulan ramadhan nie malas den nak komen .......buat penat je PDRM oh PDRM...buka le mata sikit , jangan bila orang melayu yang keluarkan kenyataan cepat je ambil tindakan.......

    ReplyDelete
  6. Nampaknya terlepas lagi lah orang daripada hukuman yang setimpal

    ReplyDelete
  7. Jangan harap lah polis nak ambil tindakan kalau orang cina. Kita semua dah sedia maklum tentang double-standard undang2 Najib sebab kemaruk undi cina.

    ReplyDelete
  8. dah ada orang buat polis report ke belum ?

    ReplyDelete
  9. Kena viral dulu baru ada glamour bersemangat mereka nak bertindak dengan pantas.

    Sama juga Kementerian Kebajikan. Terlantar dah bukan macam manusia biasa, dah heboh viral dlm internet baru le menyibuk.

    ReplyDelete
  10. I am Chinese and I am not a Muslim. And I am damn ashamed of this creature. I would like to apologise to all muslim for this idiot's comments. He deserve whatever punishment the law of our country will impose on him.

    ReplyDelete