Frenz Of Tentera Negara

Selamat datang Ke Blog TENTERA NEGARA. Tulisan untuk bacaan, berdasarkan pertimbangan penulis. #IniBlogBukanKauYangPunya

Friday, 8 August 2014

HINA WANITA TUA TAK KAHWIN KURANG DAPAT SEKS, HISHAM RAIS KENA TEMPELAK ...? Ini Bukan Macai Anwar Ker???!


JOMO: Lawak betullah mamat seorang ini... Tapi, kalau korang nai tahu, dialah yang menjadi pujaan orang Pakatan rakyat dan disanjung-sanjung pulak tu... Dialah antara macai yang diangkat menjadi HERO sebelum ini untuk berceramah hentam UMNO dan BN...

Inikah yang kamu nak lihat untuk jadi seorang pemimpin...??? Hanya selepas Anwar keluar UMNO barulah dia nak menikus menuntut agar mamat hishamudin ini bantu PR... 

Ini minda bakal pemimpin PR merangkap macai kepada Anwar...

JOMO: Kepada wanita di sana, ini belum jadi pemimpin negara lagi, bayangkan apa jadi kalau orang-orang bangang seperti ini jadi pemimpin Negara...? Korang Fikirlah sendiri!!!

6 comments:

  1. hishamuddin? kawan lama anwar la tu. di UM tetiba hilang ghaib entah k mana. dengarnya kembara seluruh dunia. bila dah tua bangka balik Malaysia untuk menjahanamkan negara.

    ReplyDelete
  2. Hidop nya sia sia dari muda sampai tua !

    ReplyDelete
  3. Dia ni dah tua patut bertaubat. Bila2 masa malaikat maut dah depan mata baru teringat masa silam kita terhadap orang yag kita hina

    ReplyDelete
  4. Dia dah puas bergusti ngan pompuan mat salih..bujang lapok lagi..tahap kesihatan meragukan..kemampuan batin mencurigakan..dah elok elok dok luar negara yang sibebal anwar panggil balik kenapa..penyebar virus..kalau moral dia bagus, pertimbangan dan tutur kata bersusila aku pun tak mau mengutuk..tapi itu jalan yang dia pilih..so u deserve it..

    ReplyDelete
  5. menghina andartu,..bagaimana pulak dgn bujang terlajak ?

    ni contoh politik bebal !!

    ReplyDelete
  6. Muka macam si HOMO-SODOM ni sebiji mcm. SYAITAN! Amat MENJIJIKKAN! Agaknya ANU/JUBOQ dia pun penuh KUDIS BERNANAH!

    Makcik Sambal Belacan

    ReplyDelete