Frenz Of Tentera Negara

Selamat datang Ke Blog TENTERA NEGARA. Tulisan untuk bacaan, berdasarkan pertimbangan penulis. #IniBlogBukanKauYangPunya

Friday, 15 August 2014

Bogel? Tutup kepala? Atau tutup aurat?









Aku tak tahu lah minah ni, samada buta? Buta hati? Atau memang saja nak timbulkan konflik...

Tak faham maksud bertudung sebagai cara untuk.menutup aurat... pakai tudung tu dah elok, tapi, Ma Sha Allah, pakaian tetap menjolok mata...

Mungkin beliau tak belajar erti menutup aurat kot... kasihan! Mudah-mudahan diberikan hidayah untuk beliau...

Jomo: Jom Tutup Aurat!!!

posted from Bloggeroid

2 comments:

  1. aku pecaya dia pelancong luar negara... yang tak tau & tak paham tentang agama & budaya kita di malaysia ni

    ReplyDelete
  2. ala benda mcm ni banyak kat keliling kita.. pakai tudung tapi jeans ketat.. pakai tudung tapi t-shirt lengan pendek.. pakai tudung tapi nampak leher/dada.. pakai tudung tapi sokong DAPigs & PgayR..!

    ReplyDelete