Frenz Of Tentera Negara

Selamat datang Ke Blog TENTERA NEGARA. Tulisan untuk bacaan, berdasarkan pertimbangan penulis. #IniBlogBukanKauYangPunya

Tuesday, 12 August 2014

Anwar, Azizah dan Izzah Pening Elizebeth Wong Hadir Sidang Media Khalid Ibrahim...






6 comments:

  1. Orang selangor sangat gembira bila bn jatuh dan pr dapat memerintah di selangor..dulu kata umno bn kemaruk kuasa dan macam macam lagi..
    sekarang ni..apa jadi dgan pr..gila kuasa..gila kroni..gila nepotisme..gila duit dan gila menjatuhkan sesama sendiri..tapi semua ok..sebab orang selangor yg mahukan begini..selangor kucar kacir disebabkan dengan masalah politik.dari lepas pru 13 hingga kini..berpolitik tak habis lagi..nak buat macamana..!!orang selangor suka situasi ini..kalau bn pergi mampuslah.akan di tentang habisan..itulah orang selangor...
    mentang mentang lah negeri paling kaya dan penuh dengan pembangunan sana sini..jasa umno membangunkan selangor terus dilupakan..yg nampak..pr lah yg paling sempuna dlm segalanya..tapi hakikatnya..penuh dengan tipudaya disebalik muka dan parti yang dikatakan sempurna untuk membela rakyat..

    ReplyDelete
    Replies
    1. analogi rakyat selangor pilih PR dari pilih Umno/BN:
      sesekali nak merasa juga pedasnya cili api .....tu pasal di makan nya juga.....sekarang dah tahu pedas nya cili tu, nak cari air minum, tak ada air pulak......

      Delete
  2. Saya bersetuju apa yg di tulis, walau pun saya ic 08 , dah menetap di shah alam lebih 40 tahun anak2 saya semua lahir di selangor, dari shah alam penuh dgn hutan dan ladang saya sudah berada disini, saya melihat kemajuan yang selari dgn pembangunan , yang memberi kemewahan kepada sesiapa yg berusaha merebut peluang, dari tinggal dirumah setinggan kini saya mampu tnggal di rumah mewah, semenjak dari 2008 keharmonian sudah tidak saperti dulu , kucar kacir kerana berebut kuasa, nilai2 murni sudah mula hilang maki hamun sudah jadi budaya, mudah2an allah selamatkan negeri selangor amin yarabbulalamin

    ReplyDelete
  3. Beruk (Pakatan Rakyat) mendapat bunga (Negeri Selangor)...hancus

    ReplyDelete
  4. Yg memangkah PR di selangor adalah pengundi yg berasal dari negeri lain.

    ReplyDelete
  5. Rakyat selangor tetap setia dgn BN yg menghuru harakan keadaan org dari luar selangor...

    ReplyDelete