Frenz Of Tentera Negara

Selamat datang Ke Blog TENTERA NEGARA. Tulisan untuk bacaan, berdasarkan pertimbangan penulis. #IniBlogBukanKauYangPunya

Monday, 21 July 2014

ROBERT LOFT NAK MAKAN DARAH ORANG MELAYU...???



Aku cukup risau dengan apa yang berlaku ketika ini... seperti ada sesuatu yang tidak kena terutamanya yang melibatkan kaum di negara ini... apakah masih ada 'unfinished business' diantara kaum di negara ini...

Kita sudah merdeka lebih 50 tahun, isu kaum masih terus diperkata dan aku yakin akan terus diperkata... tapi ini uniknya Malaysia dan pastinya ini kekuatan kita... memahami antara satu sama lain... persoalanya apakah kita mahu keharmonian yang telah kita bina selama ini senggup kita gadai hanya kerana segelintir makhluk yang biadap dan kurang ajar...?

Apakah kita tidak mahu melihat anak cucu kita nikmati keharmonian yang kita telah gapai ketika ini...? Tepuk dada tanya iman...

Jomo: ni apehal pula makhluk nama Robert Loft ini...??? Dah macam syaitan nak makan darah pula... Jangan jadi bodohlah... ko ingat negaracini bapa ko punya senang-senang nak makan darah Melayu???

#bermuhasabahdibulanramadhan

posted from Bloggeroid

5 comments:

  1. Aku pon sama dah lama x dpt dara cina...

    ReplyDelete
  2. Aku pun sama gak dah lama tak makan dara-dara CINA.... nak sangat2....bila tu Robert Loft..?? Lu ada anak dara ka..??? atau BINI lu masih bergetah ka???

    ReplyDelete
  3. PDRM baik TANGKAP si PENGGANAS puak ANJING KURAP KAPIRDAJAL ni - makin galak MEGHINA/MENGGERTAK BUMIPUTERA Islam/Melayu!

    Kat Facebk kepunyaan ZIONIS, bukan main lagi galak nak MENGHINA ISLAM/umatnya; tapi bila kena kejaq depan-depan,lari LINTANG-PUKANG mcm. PELAHAP-KANGKANG-BABI dan PENYODOM-JUBOQ-BABI! Dasar si PENAKUT!

    Mcm. si ZIONIS-JAHANAM kat Israel tu, kalau HAMAS ada senjata terkini mcm. Israel, yg. dibantu senjata oleh Barat; takkan berani si ZIONIS Yahudi tu menyerang BUMIPUTERA Islam Palestin sewenangnza dgn. begitu angkuh! Sebab itu umat Islam Palestin boleh diBUNUH sesuka hati termasuk kanak-kanak dan kaum wanita - dasar si Yahudi ZIONIS PENAKUT!

    Makcik Sambal Belacan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. aku nak engkau mak cik sambal belacan..naaak sangat

      Delete
  4. nak kata nak makan darah cina kafir harbi ni, minta maaf banyk2 lah sebab darah dia pd aku haram seharam jadahnya keturunan babi jahanam ni... pd aku klu jumpa dia ni.. penampar sepak terajang dh cukup dh buat dia melutut pd aku dan aku amat yakin dia akan bersumpah demi tuhan patung tak berbaju n berperut boroi, tak buat lagi... kau memang celaka...

    ReplyDelete