Frenz Of Tentera Negara

Selamat datang Ke Blog TENTERA NEGARA. Tulisan untuk bacaan, berdasarkan pertimbangan penulis. #IniBlogBukanKauYangPunya

Saturday, 19 July 2014

Pemimpin PAS 'Bodoh' Sila Jawab...



Aku malas nak tulis banyak time puasa ni, tapi, rasa terpanggil bila melihat wanita ini mengenakanbbaju yang tertulis kalimah Allah...

Aku tak tau status perempuan ini, kafir ataupun muslim... Tapi nampak gayanya macam kafir... aku nak tanya pemimpin-pemimpin PAS yang kononnya berjuang atas kalimah Islam, apa kamu nak respon mengenai hal ini?

Bayangkan perempuan ini keluar masuk tandas sebagai contoh) tertulis kalimah Allah pada pakaiannya... Adakah kita hanya berdiam diri? Sedangkan awalnya kerajaan kita sudah tekankan kalimah Allah untuk orang Islam sahaja!!! Ini bagi mengelakkan salah guna... tapi sekarang telah berlaku... kamu mau cakap apa??? Woi PAS!!!

Jomo: berpolitik kena bijak... Patutlah PAS tidak diberi kemenangan selama berpuluh-puluh tahun dalam politik... ini akibatnya... kepada chauvinis diluar sana, jangan cuba buat provokasi murahan seperti ini...

Salam keamanan... Selamat Berpuasa Saudara Semuslimku...

posted from Bloggeroid

6 comments:

  1. YA ALLAH! Kalau aku, dah panggil JAIS/Polis ke situ untuk tangkap si BETINA KAPIRDAJAL ni - yg. memang nak MENGHINA/MENGGERTAK Islam/umatnya! Ini jelas melanggar undg-undg SYARIAH/PERLEMBAGAAN!

    Makcik Sambal Belacan.

    ReplyDelete
  2. chauvinist cina tak jauh beza dengan yahudi zionis..berhati hati

    ReplyDelete
  3. Tak lama lagi PAS akan keluar fatwa tak mengapa orang kafir pakai baju ada ayat Al-Quran siap dgn contoh2 dari zaman Nabi dan hadis yg diseleweng. Jangan terkejut nanti.

    ReplyDelete
  4. Mohon PDRM sepantas kilat membuat tangkapan keatas pak arab tersebut kerana menghalang hak asasi pempuan kafir itu utk menghina Islam.

    ReplyDelete
  5. Kalau Pas tadbir Negara hancur islam di Msia.....kalimah islam akan jadi cacamarba
    takut dgn DAP bukannya takut pada Allah....hancuusssss

    ReplyDelete
  6. SAPA-SAPA PUN BODOHLAH TENGOK KUASALAH PADA SAPA YANG ITU PALING WAJIB BERTINDAK

    ReplyDelete