Frenz Of Tentera Negara

Selamat datang Ke Blog TENTERA NEGARA. Tulisan untuk bacaan, berdasarkan pertimbangan penulis. #IniBlogBukanKauYangPunya

Thursday, 31 July 2014

Budak ini memang kurang ajar... cc @PDRMsia












Ini akibat terlalu chauvinis dan tidak memahami kehidupan islam sebagai agama rasmi persekutuan...

Mungkin ibubapa dia ni tak pernah ajar langsung erti bersyukur dan berterima kasih dengan keharmonian dan keamanan yang kecapi selama ini...

Dasar chauvinis totok yang perlu diajar...

Jomo: jom kempen supaya anak chauvinis kurang ajar ini ditangkap... ajar sama dia!!!

posted from Bloggeroid

12 comments:

  1. Budak ni, dah gila gamak nya...

    ReplyDelete
  2. Budak ni sudah macam cacing kepanasan. Teruskan boikot barangan & perkhidmatan cina. Mereka ni penyokong kuat Israel. Penguatkuasa Kerajaan jangan biarkan cina-cina celaka ni buka pusat2 maksiat seperti perjudian, pelacuran dsbg. Undang2 sediada perlu diperkemaskan dan buat serbuan habis-habisan. Jangan biar cina-cina gangster ni hidup langsung.

    ReplyDelete
  3. Masalahnya pihak polis takut nak ambil tindakan... kalau kes melayu, cepat pulak ambil tindakan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Polis keje ikut undang2 & peraturan. Tu sebab lambat. Kita ikut je cara kita. Tangkap dan bunuh je terus! Dah halal dah darah dia ni untuk dikiokkan.........!

      Delete
  4. Tangkap dan bunuh je! Dah halal dah darah dia ni........!!!

    ReplyDelete
  5. 1957 bukanlah hari kemerdekaan negara tetapi tarikh permulaan hari kecelakaan bagi melayu dimana pada tarikh tersebut org melayu telah ditipu secara halus untuk menerima kemasukan pendatang cina dan india secara borong sebagai penduduk tetap dibumi ini.
    Berdetik dari sejarah itu otg melayu dan agama islam seringkali diuji kesabaran dimana bangsa dan agama sering diperlekehkan dan dihina secara sedar dan separa sedar oleh mereka meraka yang tamak dan rakus mengejar wang dan kekayaan. Bagi mereka melayu dan islam adalah menghalang kepada penambahan lekayaan mereka.
    Akan datang suatu tarikh dimana negara ini benar benar merdeka dengan erti kata yang sebenarnya.

    ReplyDelete
  6. Budak ne mengaku murtad tapi aku yakin seratus peratus yang budak ne sememang nya org kafir sejak dari azali lagi.

    ReplyDelete
  7. Lebih banyak cacian lepas ni sehinggalah dun Selangor dibuabar.

    ReplyDelete
  8. betul ke polis nak tangkap?!!!

    ReplyDelete
  9. dah berbuih suara kita sbgi org islam..tak payah la nak harap pihak berkuasa dlm bab mcm ni mmg berjanggut la.. silap2 depa kata tak dak bukti la, tak cukup bukti la, mslh teknikal la.. alasan lazim kita dengar.... dah bnyk kes dah.. klo kita kata depa makan suap depa marah silap2 kene tangkap kita ni.. tp klo biarkan berleluasa apa agak2 nya akan berlaku masa akan datang.. jgn sampai msykt hilang kepercayaan keatas integriti pihak berkuasa. klo kita amibil tindakan sendiri nnti... laju je pihak berkuasa dtg tangkap kita..

    ReplyDelete
  10. Aku yakin polis akan tangkap. Tp bukan tangkap sibangsat ni melainkan tangkap pesalah jalanraya.

    ReplyDelete
  11. Allaged FB link mamat biadap ni www.facebook.com/sabah.han.9

    Tapi dia mcm dah tutup his account. Tgh takut lah tu. Tapi polis kena tangkap juga mamat ni...jgn kasi lepas

    ReplyDelete