Frenz Of Tentera Negara

Selamat datang Ke Blog TENTERA NEGARA. Tulisan untuk bacaan, berdasarkan pertimbangan penulis. #IniBlogBukanKauYangPunya

Monday, 30 June 2014

Rayer Si Celupar Terima PADAH... @anwaribrahim @teresakok Resah? Tak Perlu Menunding Jari!!! cc DS @Zahid_Hamidi


Sudah Terhantuk Baru Nak Terngadah! Tapi kalau perangai dah memang busuk, memang tak boleh buat apa... Mulut busuk macam ADUN Rayer ini patut terima padah awal lagi... Berani buat beranilah tanggung!!!

Kalau sebelum ini isu kepala membuang kepala Babi di Surau puak-puak haramjadah ini diam seribu bahasa, langsung tidak mahu mengeluarkan apa-apa statement mengutuk kelakuan sudal tersebut, tetapi bila berlaku kena pada badan sendiri baru nak jadi macam PONDAN tunding jari sana-sini kononnya konspirasi jahat terhadapnya... Ini yang berlaku kepada Adun Sri Delima, YB Rayer mengenai penemuan kepala lembu di hadapan rumah beliau...

Apa yang buat aku nak tergelak besar, disebabkan kepanikan dan kejumudan pemikiran (Tipikal pemimpin DAP...) ada dikalangan puak-puak ini cuba menyalahkan pula Menteri Dalam Negeri DS Zahid Hamidi kononnya kenyataannya melabelkan rayer sebagai mulut celupar tidak sesuai... 

Aku nak bagitau puak-puak chauvinis ni... Apa yang tidak sesuai, mengatakan UMNO Celaka itu perkataan apa...? Kalau aku, bukan lagi celaka, tetapi ADUN yang macam ini layak digelar lagi teruk daripada hanya sekadar celupar...

Ingat dia seorang yang duduk di Malaysia??? Ingat bila DAP memerintah di Pulau Pinang dia boleh sesuka hati menggelarkan orang lain itu dan ini... Dia tahu tak makna celaka itu...? Atau dia memang Celaka sebab tak tahu makna celaka...? 

MalaysianInsider cuba nak mensensasikan cerita dengan tidak menceritakan keseluruhan kenyataan DS Zahid Hamidi... Beliau juga bersimpati kepada Rayer disebabkan kejadian ini... So, kepada minah teresakok janganlah cedok hanya satu perenggan dalam MalaysianInsider semata-mata, ini hanya menunjukkan kebodohan anda sebagai YB... Bacalah keseluruhan laporan, tidak adil jika hanya baca sepotong ayat... Jangan pula sampai aku yang cakap anda sebagai YB Bodoh...

Apa yang aku pelik ini, kenapa bila ada isu penemuan kepada babi di SURAU puak-puak chauvinis ini diam ya...? Kenapa tidak membantu sekali??? Kenapa hanya mahu menjadi HERO ketika isu ini melibatkan kepentingan kamu...??? Kenapa???!!!

Jomo: Kalau dah memang celupar memang patut menerima padah!!! Padan Muka!!! Sokong Ds Zahid Hamidi...

Baca juga di sini

3 comments:

  1. patutnya geng umno senyap je biar diorang je kecoh.
    takkan tak belajar lagi kot...
    bila teresa sial kok buat kontroversi,alih alih konon dia terima ugutan sampul peluru,simbah cat merah dan sebagainya.padahal geng sendiri yang buat nak tagih simpati....

    biar je diorang yang kecoh sendiri macam babi tonyok geng umno jangan masuk campur

    aihhh...dah termakan umpan balik geng BN ni...

    ReplyDelete
  2. si tok abim pun buta politik dpeliuk leh dajjal yahudi

    ReplyDelete
  3. Teresa ni memang nyoyna keturunan dajjal yahudi

    ReplyDelete