Frenz Of Tentera Negara

Selamat datang Ke Blog TENTERA NEGARA. Tulisan untuk bacaan, berdasarkan pertimbangan penulis. #IniBlogBukanKauYangPunya

Sunday, 15 June 2014

Cari Budak Cina Chauvinis Ini...






Ini budak memang kurang ajar... Hingusan tak pakai otak... patut tangkap budak ni ... otak tak guna, ibu bapa tak ajar so jadilah kurang ajar...

posted from Bloggeroid

5 comments:

  1. Memandangkan budak ini cina, selepas dikenal pasti, dia akan di bawa ke parlimen dan diberi layanan istimewa oleh menteri. Menteri akan kata dia di maafkan walaupun dia tidak minta maaf.Tapi kalau dia melayu, dengan cepat dia akan didakwa dan dipenjarakan. Inilah Transformasi Najib-"Cina Di Sembah, Melayu Di Abaikan".

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ye lah tu... dia tak reti sebab pembawakan hidup dan pendidikan dia berbeza. Lepas ke parlimen nanti, janganlah lupa bawa dia berjumpa NUCC untuk sessi kefahaman ertikata hidup dalam perpaduan dan harmoni.
      Letakkan dalam sayap khas dibawah Marina atau Wardina ke... Dah OK nanti, boleh gunakan dia sebagai perantara perpaduan... jadikan heroes from zeroes. Media dan para belia pasti teruja bila ada cerita transformasi sedemikian.
      EVLee

      Delete
  2. kalau melayu semakin berpecah, kalau pemimpin melayu semakin lemah, inilah jadinya. makin kurang ajar keturunan itu.dulu x pernah berlaku. aku dengan kawan aku cina pernah menyewa serumah.malah kawan aku pernah menumpang selama 3 minggu kat rumah aku.dhrp pemimpin melayu jangan bagi muka kat ketrurunan ini.Ini rumah kita,ini kampong kita,ini maruah kita.

    ReplyDelete
  3. Kalau pelekat kenyataan Cina Babi haram jadah ini di muka Najib pun, Najib akan tetap macam mangkuk juga, mungkin dia akan beri budak Cina babi ni Pingat Jubor Najib (PJN) untuk menghargai usaha 'murni' tahap haram jadah yang dimainkan oleh budak cina babi haram jadah ini.

    Najib bodoh punca kerosakkan negara ini dan menyebabkan Barisan Nasional lemah dalam PRU 13, blah la Najib, dasar pengkhinat Barisan Nasional. Teras sangat sedih, menitis air mata melihat penghinaan terhadap bangsa dan agama serta kepada Barisan Nasional yang dibuat oleh anak cina babi ini, ini semua angkara Najib, blah la Najib, dasar pengkhianat.

    ReplyDelete
  4. Dulu zaman Tun Mahathir golongan ni tak berani nak kurang ajar hina Islam, caci Melayu, maki Raja-raja Melayu. Tapi kini zaman dah berubah, apa yang tak pernah terjadi pada zaman Tun Mahathir kini satu persatu semuanya mula timbul dan terjadi. Inilah akibat kalau terlalu murah hati memberi muka dan laluan. Syabas....!!

    ReplyDelete