Frenz Of Tentera Negara

Selamat datang Ke Blog TENTERA NEGARA. Tulisan untuk bacaan, berdasarkan pertimbangan penulis. #IniBlogBukanKauYangPunya

Monday, 26 May 2014

Puntung Rokok Ada Campuran Babi...? MOHON PENGESAHAN @JakimOfficial atau @ustazfathulbari



Sejak beberapa hari ini terlalu banyak isu pasal terdapatnya campuran babi dalam coklat berjenama dipasaran... macam komen yang kita dengar... tak terkecuali maki hamun dari kalangan mereka yang tidak berpuas hati...

Tapi yang ini pasal puntung rokok pula, Aku tak nak respon apa-apa mengenai keratan akhbar ini, cuma mahu bertanya benarkah artikel ini...?

Mungkin ramai juga yang ingin tahu kan...

posted from Bloggeroid

2 comments:

  1. Dah difatwakan merokok tu haram buat apa nak merokok lagi....

    ReplyDelete
  2. kalau tak de babi dlm rokok pun tetap haram.. jadi tak payah nak susah payah siasat.. buat buang masa & duit jer.. apa le org kita ni, suka sangat buat kerja tak berfaedah..!

    ReplyDelete