Frenz Of Tentera Negara

Selamat datang Ke Blog TENTERA NEGARA. Tulisan untuk bacaan, berdasarkan pertimbangan penulis. #IniBlogBukanKauYangPunya

Sunday, 18 May 2014

Macai PAS Sila Komen



Aku nak tengok apa komen macai PAS yang selama ini kutuk pemimpin UMNO yang bukan-bukan... Kalau sebelum ini bukan main lagi buat serangan kiri dan kanan...

Hari ini mereka jilat semula ludah yang mereka tabur bertahun-tahun sebelum ini...

Jomo: Mahu undi perjuangan Parti TOLAK tepi...!!!hidup abe mat sabu...

Hipokrit!!!

posted from Bloggeroid

7 comments:

  1. Ini adalah testimoni yang mau digambarkan oleh DAP dan PKR bahawa genY Melayu (dari baka Cinakui) lebih berminat kepada gerakan liberalism, samarataan agama dan tidak terpanggil kepada hudud dan tarbiah PAS. PAS gagal menggamit naluri politik Melayu muda.

    ReplyDelete
  2. DAP gunakan anak melayu kacukan cina.....semata mata utk pancing Undi anak2 muda Melayu...AWAS!

    ReplyDelete
  3. Tak lama lagi akan ramailah kulup cari sepat melayu

    ReplyDelete
  4. Adakah ini spesis Sesumpah baru yang ditemui di Teluk Intan

    ReplyDelete
  5. Alamak bro, jgn jadi bodoh! Cuba kau bandingkan dgn Rosmah! Pergi perasmian tilawah pun tak tutup aurat! Budak DAP ni mmglah begitu caranya. Pasal tu dia joint DAP!

    ReplyDelete
  6. Berpuluh tahun sesiapa xsokong Pas tu KAFIR !! krn kawan dgn Cina & tangguh hudud ?? skrg siapa 2 kali KAFIR? inilah yg dilarang oleh Rasul S.AW. tidak menyumpah org lain... akhirnya Pas beberapa hari jer dah terpaksa tangguh hudud.. kesian ustaz2, lebai2, tok guru2 yg hari2 sedekah pahala pada org lain sebab MENGUMPAT & FITNAH

    ReplyDelete
  7. Hasil tarbiyah dakwah PAS dgn tahaluf siyasinya.

    ReplyDelete