Frenz Of Tentera Negara

Selamat datang Ke Blog TENTERA NEGARA. Tulisan untuk bacaan, berdasarkan pertimbangan penulis. #IniBlogBukanKauYangPunya

Saturday, 17 May 2014

Budak Belacan @rafiziramli fitnah PM @NajibRazak ...?

Alkisah.... tersebutlah kisah... budak belacan cuba nak fitnah Pemimpin No.1 Negara... Nak tarik undi pemilihan PKR ler tue...hahaha






posted from Bloggeroid

4 comments:

  1. PM Najib patut saman aje budak rafizi cilake tu.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. menampakan kebodohan Najib kalau saman budak jambu muka mcm anak lembu Nuar Jubori ni.....buang karan jer...

      Delete
    2. apakah mungkin PM nak saman Rafizi?Hampir pasti tidak.Pm nak jaga maruah org tapi maruah sendiri tercalar tak pa.Melayu dulu memang menjaga maruah tp lani maruah dah xberapa penting.Sepatutnya PM saman setiap kali ada pembohongan yg melibatkan maruah.Kasi sedar dan bru da rasa tanggungjawab pada yg buat pembohongan.Tu pendapat saya yang tak kan dipakai oleh PM.Pentingkan Maruah dan Jati Diri dalam memartabatkan agama bangsa dan negara.

      Delete
  2. Mat Said muka berseri-seri,
    Najib tak mungkiri janji;
    Cemburu seekor babi tak terperi,
    Jelas rapussy tiada akhlak haji

    ReplyDelete