Frenz Of Tentera Negara

Selamat datang Ke Blog TENTERA NEGARA. Tulisan untuk bacaan, berdasarkan pertimbangan penulis. #IniBlogBukanKauYangPunya

Saturday, 3 May 2014

Budak Anti GST



Aku pun tak tahu APA nak jadi dengan budak ni... Ku percaya ni mesti Jenis mak bapa yang cukup taksub dengan sindrom anti gst walaupun hakikatnya mereka sendiri tak tahu gst tu apa ...

Kasihan! Man lebih baik masa yang terluang diisi dengan program bermanfaat... Apalah yang budak ni faham pasal gst...

Jomo: bagus duduk rumah belajar!

6 comments:

  1. Tgk bebudak ni teringat ckp zul nordin... pkr n anwar beruntung sbb mempunyai penyokong yg taksub dan dungu.

    ReplyDelete
  2. Ada duit poket depa ikutla........

    ReplyDelete
  3. anak2 melayu juga yg jadi monyet demo...

    ReplyDelete
  4. sikap seseorang bergantung kpd cara pemakanan nya..hasil pendapatan nya..ia berkait rapat dengan perangai..boleh jd makanan yg jd darah daging dari sunber yg haram dan tiada barakah..hasil dari itu maka ujud lah perangai2 yg layak dipanggil bukan perangai manusia..ini di sebabkan darah dan daging yg ada dituboh mereka dari sumber najis..kalau x rajin g belajar cari ilmu..rajin2 lah tengok TANYALAH USTAZ..sekurang2nya

    ReplyDelete
  5. Memang Melayu Bangsa yang mudah di hasut dan cepat mendengar fitnah!!

    Melayu adalah Bangsa Majority di rantau ini tapi kerana sifat dengki cmburu irihati dan pendendam mereka jadi lemah dan mudah di ambil kesempatan oleh Bangsa pendatang Cina Bukit dan Keling Pariah!!!

    ReplyDelete
  6. Saya harap kita yg menulis di sini buktikan kita Melayu yg berbeda dari mereka,perbedaannya bukat setakat kita sokong kerajaan,tapi kita Melayu yg berusaha keras mengejar dunia dan akhirat,mampu bersaiang dgn sesiapa saja dan dimana juga.

    ReplyDelete