Frenz Of Tentera Negara

Selamat datang Ke Blog TENTERA NEGARA. Tulisan untuk bacaan, berdasarkan pertimbangan penulis. #IniBlogBukanKauYangPunya

Friday, 18 April 2014

Penjelasan Ustaz Don Kepada Minah Taksub Politik...


Jomo: Aku tak kenal siapa Ustaz Don ni, tapi, bila mendengar penjelasannya aku tengok ada betulnya... Kita kena dengar kedua-dua pihak!

5 comments:

  1. Mentang2 ustaz don neutral.....

    X senget ke sebelah ijo.... tu yg kene kritikk...

    Coba kalu gi demo bersih..... dah tentu kene angkat jd ulamak....kikiki

    Otak seposen juak2 ni.....

    Bila nak insap x tauu laa.....

    ReplyDelete
  2. 1. tak baik tuan memberi panggilan Minah Taksub Politik kepada orang lain.

    2. Video diatas tidak menyentuh isu sebenar. Isunya bukan video sekerat-sekerat tapi ceramahnya di TV9 yang sering menyebut hadis-hadis tidak sahih contohnya mengenai bani tamim.

    ReplyDelete
  3. @ mae
    Tak timbul langsung soal hadis tidak sahih sbb hadis tersebut ada dlm sahih muslim wlaupun tidak mencapai martabat muttafaqun alaihi. Soal nya skrg siapa yg buat video sekerat2 begitu? Bila buat sekerat2 apakah menunjukkan maksud sebenar yg ingin disampaikan oleh ustaz don? Wardina pulak klau la betul nk pertikai kenapa tak gi tyer ustaz don tue sendri sblm kritik secara terbuka... Yg alhirnya adalah menjadi kritik yg melulu?

    ReplyDelete
  4. aduh mae.syok kt wardina ye..syok pun syok juga..jgn la taksub sgt sampai semua yg wardina buat tu betul..wardina ni pandai buat cerita..masa mengundi ari tu kt bukit antarabangsa, calon bn mintak kt die secara baik jgn bawak naskah suara pembangkang semasa tgh beratur nak mengundi..alih2 dlm twitter ngan insta cakap kena rampas secara kasar bagai..x ke fitnah tu..aku ade mase kejadian tu..terkejut bile dlm twitter n insta die leh citer lain..

    ReplyDelete
  5. Anon 12:48,

    kalau betul apa yg berlaku tu maknanya dia telah diresapi otak dan pemikiran dajjal le namanya .... menipu utk buat fitnah ....

    ReplyDelete