Frenz Of Tentera Negara

Selamat datang Ke Blog TENTERA NEGARA. Tulisan untuk bacaan, berdasarkan pertimbangan penulis. #IniBlogBukanKauYangPunya

Tuesday, 1 April 2014

Nipotisme PKR kenapa MACAI Bisu?



Aku malas nak ulas lebih pemilihan PKR ni. Cuma aku nak katakan sesuatu, dari dahulu pembangkang begitu konsisten menyerang UMNO kononnya mengamalkan kronisme dan nepotisme...

Rakyat tak sedar lagi? Ni kes bincang strategi politik di dapur sambil makan cucur udang kot...

posted from Bloggeroid

5 comments:

  1. bilaa laa nak mampoz si peliwat tegar @ gay tua nih???
    kalau dah mampozz mcm irene fernandez pundek tu baru la aman Malaysia ni.....
    letihhh aku dengan kerenah nya ni....

    ReplyDelete
  2. Allllaaa hai kau tak faham ke,mana ada nepotisma,WA tu bukan siapa pun pada al Jub,hanya orang suruhan.Kalau dia lantik Minali baru lah nepotisma

    ReplyDelete
  3. anak beranak CILAKAK!!!!!

    ReplyDelete
  4. tak kan satu keluarga nak jadi wakil rakyat kot? sampai tak bagi can kat orang lain? atau rasa bangga kot keluarga ni di sokong rakyat jadi wakil depa. tapi apa pula perjuangan depa? jika najib buat macam ni, mau gempa bumi Malaysia dengan amukan pakatan.

    ReplyDelete
  5. Dalam DAP pun sama jugak. Itu pasal depa tak menyalak macam anjing.

    ReplyDelete