Frenz Of Tentera Negara

Selamat datang Ke Blog TENTERA NEGARA. Tulisan untuk bacaan, berdasarkan pertimbangan penulis. #IniBlogBukanKauYangPunya

Thursday, 17 April 2014

Karpal Mati... Pernah Minta Mayatnya Dilangkah...?



Karpal Singh maut kemalangan

TAPAH 17 April - Ahli Parlimen Bukit Gelugor, Karpal Singh maut dalam satu kemalangan ngeri di kilometer 301.6, Lebuh Raya Utara-Selatan menghala arah utara berhampiran Gua Tempurung pada kira-kira pukul 1.30 pagi ini.

Turut terkorban dalam kemalangan berkenaan ialah pembantu peribadi beliau, Michael Cornandez.
Karpal yang dipercayai dalam perjalanan dari Kuala Lumpur ke Pulau Pinang kerana perlu menghadiri satu kes mahkamah mati di tempat kejadian akibat cedera parah.

Kemalangan berlaku apabila kenderaan jenis Toyota Alphard yang dinaiki Karpal melanggar sebuah lori yang cuba menukar laluan tanpa memberi isyarat. - UTUSAN ONLINE

Jomo: Takziah diucapkan... Malaysia kehilangan ahli politik pembangkang yan berpengalaman yang suatu ketika pernah berkata 'Langkah Mayat Saya Dahulu Sebelum Laksanakan Hudud' dan pernah meminta Anwar Ibrahim untuk bertaubat... Bersedia untuk pilihanraya kecil...

Anwar kehilangan seorang lagi peguam...

posted from Bloggeroid

40 comments:

  1. Alhamdulillah...

    Syukur Dah Mampus Musuh Islam No 1 di Malaysia..

    Rasa Lah Azab Allah wahai Karpal Singh

    ReplyDelete
  2. Ermm....der yg nak langkah mayatnyer x...?

    ReplyDelete
  3. Mampusnya OKU ni di tanah Melayu yang berajakan Sultan Perak... apakah ini tulah dari sultan juga?? Fikir2kan....

    ReplyDelete
  4. Berita Terbaik dekad ini ...Kena buat sujud syukur ni ... Terima kasih Ya Allah ....

    ReplyDelete
    Replies
    1. bukan dekad ni la... TAPI BERITA TERBAIK TAHUN NI.... dua orang kojol, sekor betina, sekor betina.. dua-dua asal usul dari benua keling jugak... hehe

      Delete
    2. This comment has been removed by the author.

      Delete
  5. rasa nk g langkah mayat dia sekarang..

    ReplyDelete
    Replies
    1. nnti nk pergi ajak sekali ek, nk gak langkah HaHaHa

      Delete
  6. KENA TUNAIKAN WASIAT LANGKAH MAYAT

    ReplyDelete
  7. terbeliak mata tengok azab neraka.
    Yg mana belum bertaubat , cpt2 pi bertaubat

    ReplyDelete
  8. Kadang-kadang aku terpikir sendirian....

    Karpal Poosing sakit masuk hospital, kes sebutan Anwar akan ditangguhkan...

    Tapi, bila dah Karpal Poosing GOL masuk tanah, kes liwat Anwar akan jadi macam mana pulak eh?? Mungkin dibuang terus??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bleh buang kes, jikalau Anwar Possing GOL Masuk tanah juga wuakkakakaa

      Delete
  9. bagusla keling ni ckap besau..
    allah maha bekuasa.. kun fa ya kun..mka bodohla yg menyokong si lahnat ni

    ReplyDelete
  10. Kehilangan kepada Negara....AlFatihah....LOL! Hukum apa dia pakai?

    ReplyDelete
  11. All of you should be ashamed for besmerching a human being who has improved this nation through its law and accountability for Malaysians peoples interest. You dont know him personally but take the liberty to insult him in his death. Hope you have a decent end to your lives.

    ReplyDelete
    Replies
    1. how decent should the celebration be for a person who liked to retract his words about his once-called enemy @ DSAI? but yes, he was still a human being..and he deserves some respect, in life and in death...

      Delete
    2. He didn't knew me either but he still insulted me with all his statements on tv and the press ... wheres my rights ? He's a maderfarker and his death will be celebrated for a long long long time. Go kiss his smashed head and pray that you're next. Adios.

      Delete
  12. karpal deserve all the mock an insult against him. he is one of the most fucking shit enemy of malaysia!

    ReplyDelete
  13. Lets Bygone be bygone... Teruskan perjuangan kepada yang hidup!

    ReplyDelete
  14. Saya bersyukur dgn kemampusan karpal sing jom langkah mayat dia ramai ajak kwn2 sekali

    ReplyDelete
    Replies
    1. nanti nk pergi ajak kita sekali ye Ha Ha Ha

      Delete
  15. JOM2.. TUNGGU DULU JGN TANAM DULU, NAK PI LANGKAH SAT..

    ReplyDelete
  16. MAHA BESAR ALLAH!!!!! ..KUN FA YAKU..

    ReplyDelete
  17. jom ramai ramai kencing atas kubor kapala sink....ludah kahak berak sekali atas kubor dia....puiiii

    ReplyDelete
  18. Mampus gak kafir laknatullah ni..rasakan azab di alam sana KS.kat dunia ko megah2..

    ReplyDelete
  19. Wahai Kapal Bin Sudah Karam..... Kenapa cabar orang Melayu langkah mayat sendiri ? Orang Melayu pun rakyat negara ini kan. Hormatlah sikit kepada orang Melayu. Jangan terlalu angkuh dengan orang Melayu yang sayang dengan budaya dan agama Islam. Salah ke?

    ReplyDelete
  20. Yang pasti KAPAL dah SINK hore! hore!

    ReplyDelete
  21. Kalau mendiang ni org yg baik, tidak mungkin ramai org yg gembira atas kematiannya.

    ReplyDelete
  22. Hukum karma.... buat baik dibalas baik, buat jahat dibalas jahat. Anyway takziah buat keluarga mendiang.

    ReplyDelete
  23. Masyaallah Orang dah Meninggal macam macam lagi kamu kata..
    Kita sesama Manusia juga..
    Biarlah a
    Allah sahaja menghukumnya di akhirat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. like Anonymous 17 April 2014 23:52 say

      Kalau mendiang ni org yg baik, tidak mungkin ramai org yg gembira atas kematiannya.

      Delete
  24. Peduli apa kapal itu sink. Biarlah

    ReplyDelete
  25. Jangan lupa pada semua pesukan negara, ambik plat kereta dan tarik kematian keling campuran ni, beli di MKTS.... akan naik podium number....heeeeee...!!!

    ReplyDelete
  26. hahahaha mati sudah kapal singh.....dak nua panas dah dgn dak guan eng...korang kaki politik.....kaki pusing dah mati...mampos lah korang nua ngn guang eng...mana mahu cari kaki pusing lagi...stndby stndby.pilihan raya kecil ni

    ReplyDelete

  27. Kami membawa pasangan untuk berkahwin secara sah di pejabat Majlis Agama Islam Thailand. Pernikahan ini adalah sah mengikut hukum syarak dan diiktiraf oleh Kerajaan Malaysia. Insya-Allah urusan boleh dijalankan dalam 2 hari sahaja & dokumen lengkap dapat diterima pada hari tersebut.
    Sekiranya berminat, sila hubungi :-
    DRINA DMARYA RESOURCES
    No 7 Tingkat 1, Simpang 4, Teluk Pulai (Atas Kedai Kek Bee's)
    Tel : 03-33745230/ 013-3311606
    WEB KAMI :
    kahwinthaibest.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. kafir haprak ni ingat dgn ilmu dia yg xsberapa tu bleh nak lawan kuasa allah..rasakan...

    ReplyDelete
  29. berakhlak lar ckit kalau nk komen pun...jangan buat org kafir tgk akhlak orang Islam menyumpah seranah macam ni...macam mana dorang nk respect kita sebagai seorang muslim...Islam bkn hanya pada nama sahaja..akhlak pun termasuk jugak..tolonglar jaga wahai saudara ku..barulah Islam itu kuat dan dihormati..Allahuakbar..takziah kepada kepada keluarga si mati..

    ReplyDelete
  30. betul2..sy sokong..xde guna kite memaki hamun org y da wat salah ngn islam..t kite pun akn ekot dia msok neraka...so,lbih baik doakn baik2 je ..allah tu maha adil,sgala kjahatan akn dibalas jahat..samala pd org y suka komen sumpah sranah ni, xtkecuali akn msok neraka cm org kafir kcuali sempat btaubatla...nk jga khormatan islam,akhlak korg msti la jga...tu pun nk kena ajar k..korg samala cm karpal sikh tu..

    ReplyDelete