Frenz Of Tentera Negara

Selamat datang Ke Blog TENTERA NEGARA. Tulisan untuk bacaan, berdasarkan pertimbangan penulis. #IniBlogBukanKauYangPunya

Saturday, 12 April 2014

Budak Hingusan Alex Alex Chow Kurang Ajar...



Serendah-rendah iman adalah membenci dengan hati... tapi, bila sudah sampai tahap menghina Nabi Muhammad s.a.w di manakah oita untuk membela nabi?

Budak Alex ni memang sudah kurang ajar... Ini kes budak bodoh baru naik tak faham erti menghormati agama lain... Di mana ibu bapa budak ni? Takkan duduk diam saja...

Pelik lagi, dalam hal hina islam ini, jarang pulak aku nampak geng-geng unit amal PAS kehadapan untuk mempertahankan Islam... Yalah, sekutu kuat pun dah memang tak suka dengan islam... aku dah katakan, PAS ni hanya bising pasal islam kalau ada hal berkaitan dengan parti dia jer... Patutnya PAS sound DAP ajar sikit budak budak cina chauvinis yang kurang ajar hina islam ini...

Kepada pak lebai PAS yang kuat berceramah dalam surau tu, jangan asyik nak kutuk UMNO saja, isu macam ini pun kena sedarkan ahli jemaah yang dengar ceramah tu... biar otak tu terbuka sikit...

Bodoh!!!

Jomo: kecik jer aku tengok budal alex kurang ajar ni...

posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment