Frenz Of Tentera Negara

Selamat datang Ke Blog TENTERA NEGARA. Tulisan untuk bacaan, berdasarkan pertimbangan penulis. #IniBlogBukanKauYangPunya

Tuesday, 4 March 2014

Video Khas Untuk Ali Tinju dan Kutu-Kutu Pembangkang... Isu @malaysiakini selesai cc @Zahid_Hamidi @NajibRazak

Aku anggap serangan yang dibuat kepada Menteri dalam Negeri kononnya mengiktiraf Malaysiakini adalah serangan yang cukup dhaif, miskin dan pada taraf yang cukup rendah... Masakan tidak, serangan tumpul tersebut bukan sahaja tidak dapat melawan Menteri Dalam Negeri malahan ianya dianggap sebagai serangan makan tuan kerana penyerang-penyerang langsung tidak menjalankan STUDY terlebih dahulu, hanya bergantung 100% kepada sentimen dan persepsi sendiri semata-mata...
Realiti yang berlaku sebaliknya, Boleh tonton video di atas... Tiada langsung bentuk pengiktirafan daripada DS Zahid terutamanya Mkini, sepertimana yang dicanang oleh media online dan rangkaian blogger-blogger mereka yang lain...

Ni mamat seorang lagi, namanya Ali Tinju, otak tarak guna dan aku boleh labelkan beliau sebagai pencacai tahap murahan... Tahap Presiden Persatuan yang cukup murahan, aku pun tak tahu apa sebenarnya beliau lakukan untuk persatuan bekas tentera, walaupun aku dengar macam-macam cerita mengenai beliau, tapi, takpalah itu urusan beliau dengan Tuhan... Cukuplah aku katakan, buatlah kajian terlebih dahulu sebelum buat kenyataan bang! Nampak sangat kebodohan tak tahu hujung pangkal... Kalau iapun nak tunjuk bagus kepada 'BOS', jangan jadi bodoh, akhirnya kamu dan BOS kamu pun jadi malu... 

JOMO: Wei Ali tinju, Tonton video tu... Jangan ikut sedap mulut! Hairan, buat kenyataan tak setuju DS Zahid bagi hadiah kepada mkini, tapi, boleh pula mkini buat artikel pick up cerita mamat ni... Pelik Bin Ajaib! Macai-macai pembangkang diluar sana pun sama TONTON VIDEO! Fikirlah sendiri!

1 comment:

  1. Bro, aku tak sokong sape sape. Tapi aku nak ko tau, Malaysiakini dah menyemai racun benci terhadap UMNO/BN bertahun tahun. Zahid hadir macam Zahid iktiraf dialah. Ini lukakan hati orang UMNO. Ko turun jumpa orang UMNO, baru ko tahu...

    ReplyDelete