Isi dan Maklumat penulisan adalah berdasarkan pandangan penulis tentang sesuatu isu. Ianya terbuka kepada sebarang idea/pandangan. Walau bagaimanapun, Penulis tidak akan bertanggungjawab di atas apa juga komen anda... TQ

Saturday, 8 March 2014

Tua, Mengaku Bujang & Tak Berguna...?



Rakyat Malaysia meratapi khabar kehilangan Kapal Terbang MAS MH370 yang berlepas dari KL ke Beijing awal pagi tadi...

Siasatan masih dijalankan, namun, dilaporkan Kapal Terbang tersebut dikatakan terhempas di laut Cina Selatan...

Tapi apa yang mencuri tumpuan beberapa komen dan status pemimpin hinggalah ke rakyat jelata yang cukup bangang terutamanya dalam memberi respon kepada berita tergempar ini...

Gambar di atas adalah satu antara banyak komen yang didapati dalam facebook... cukup memalukan! Sepatutnya dalam keadaan sekarang kita bersama-sama bersimpati kepada mangsa yang terlibat bukannya bertindak macam bangang...

Jomo: Anwar and Ultraman are over!

posted from Bloggeroid

8 comments:

  1. PR Maha Zalim tak carikan jodoh Mamat Bebal Yunos Daud

    ReplyDelete
  2. dah beruban nak mampos mengaku masih bujang konon..bagus ko kawin ngn siti zabedah kassim..sama2 bodoh.

    ReplyDelete
  3. Dah tahu diri tak laku bagai sampah terbuang....pandai2 nak kutuk Kerajaanlah......go to hell lah lu.....

    ReplyDelete
  4. Tapi aku rasa dia ni tahu sesuatu. Mcm YB yang tweet dulu ada pesawat Air Asia yg terhempas. Apa2 pun Anwar patut masuk jail semalam

    ReplyDelete
  5. ini nama orang yang tak berakal. tuduh sebarangan tapi diri sendiri tak di bolih urus.

    ReplyDelete
  6. tgok muka pun dah tau cmne sifat dia tu xpyh komen ape2...buang karan je

    ReplyDelete
  7. Salam Takziah kpd kesemua yang berada dalam pesawat terhempas MH370. Kepada Tua bangang nak mampus tu.. muhasabah diri.. kesedihan kehilangan org tersayang/dikenali/kaum kerabat tak terjadi pd kamu boleh la berkata apa2. Benar ajal maut ditangan ALLAH Yang Maha Esa... Tetapi kematian tidak dijadikan bahan gurauan ataupun mainan oleh RASULULLAH SAW... kematian adalah Alam sementara utk menuju Negeri Akhirat...

    ReplyDelete
  8. Masih bujang? Kote dia ni masih teruna/dara? Pasti dari muda dah mati pucuk ni, mungkin bahana kuat melancap!

    Kepala otak dia ni sama dgn kepala kotenya, tak boleh berfikir ...

    ReplyDelete