Frenz Of Tentera Negara

Selamat datang Ke Blog TENTERA NEGARA. Tulisan untuk bacaan, berdasarkan pertimbangan penulis. #IniBlogBukanKauYangPunya

Wednesday, 5 March 2014

Perempuan Ini Cakap Isu Kalimah ALLAH...?


Iman tak dapat warisi dari seorang hamba yang bertaqwa...

Nak cerita mengenai Kalimah ALLAH, tapi, kelihatan keadaan diri sendiri pun tak terurus...

Ini soal akidah, Ini soal akhlak, Ini soal TAUHID... Aku tak nak KOMEN lebih, kerana penerimaan ibadah kita itu adalah HAK ALLAH, cuma bila aku tengok perempuan ini yang menyokong penggunaan Kalimah ALLAH oleh Kristian, terlalu jelas kebodohan beliau dalam memahami isu ini...

Kalau tak faham agama, lagi bagus diam...

selanjutnya baca di sini

2 comments:

  1. Nampak macam perempuan gila shj

    ReplyDelete
  2. Dia kata dia lebih faham tentang Islam....tapi dari segi pakaian dia tak nampak macam orang islam pun.Entah2 dia ni Syaitan yang bertopengkan Islam.Itulah beb jika dunia dah nak akhir zaman.

    ReplyDelete