Frenz Of Tentera Negara

Selamat datang Ke Blog TENTERA NEGARA. Tulisan untuk bacaan, berdasarkan pertimbangan penulis. #IniBlogBukanKauYangPunya

Saturday, 29 March 2014

Maklumat Untuk Tian Chua


posted from Bloggeroid

5 comments:

  1. Malaysia...tak apa.
    Walaupun kamu hina Agama islam sekalipun biarkan...
    Yang penting sokongan politik.
    Hargh ptuihhh........pnya pemimpin dayus dan Sebahagian Melayu bangsat

    ReplyDelete
  2. Melancarkan perang keatas DYMM Yang DiPertuan Agung adalah hukumanya digantung sampai mati.

    ReplyDelete
  3. xpe..kat m'sia ni bebas.. nak ckp apa pun xpe. nanti dpt amaran je. lepas tu senyap la. kemudian buat hal lain pula, dpt amaran lagi. senyap. mcm tu la skrip dia. kdn tlg buat sesuatu yg di percayai rakyat.

    ReplyDelete
  4. Hina Sultan Perak kena denda RM4000 je.. tu pun tunggu rayuan,... Orang Melayu yang sokong UMNO kalau cakap nak pertahankan hak melayu berdasarkan Perlembagaan, dia tuduh rasis lepas tu dalam seminggu kena masuk mahkamah dan jatuh hukum bersalah, bangsa lain menghina tak apa pula... Adil ke tu...

    ReplyDelete
  5. Mamat sekor ni dah banyak kali buat hal tapi tak pernah di kenakan tindakan.Baru baru ini kes Lahat Datu selesai luar mahkamah.sebab itu dia berani sebab kerajaan yg ada sekarang terlalu lemah terutama dgn bangsa mata sepek ni.

    ReplyDelete