Frenz Of Tentera Negara

Selamat datang Ke Blog TENTERA NEGARA. Tulisan untuk bacaan, berdasarkan pertimbangan penulis. #IniBlogBukanKauYangPunya

Tuesday, 4 March 2014

Jahanam! JAMU SEKS PEMIMPIN ISLAM DENGAN SEKS & ZINA... Siapa Pemimpin Laknat tersebut?



Lokasi : Taman Melati, Kajang, Selangor

Acara : Ceramah

Tarikh : 2/3/2014


Nota ringkas :

1. Normah wanita yang ditangkap khalwat dengan Mat Sabu pada 31/1/1995 di Hotel Perdana, Kota Baru mengaku telah bertaubat nasuha. Ketika ditangkap beliau langsung tidak rasa bersalah kerana yakin beliau berjuang kerana Allah.

2. Normah mendakwa Mat Sabu dan Mahfuz Omar telah menyakinkan beliau bahawa .."perempuan solehah, mana-mana perempuan baik yang melepaskan keletihan mana-mana pemimpin Islam yang berjuang Fisabilillah maka dia mendapat pahala Fisabilillah dari Allah SWT"

3. Malah suami yang mengzinkan perbuatan isteri tersebut juga mendapat pahala Fisabilillah.

4. Fahaman bahaya ini telah menular di dalam PAS sebagaimana Normah mendakwa Mat Sabu telah menggunakan wanita-wanita pelayan nafsu untuk melayan nafsu serakah perwakilan yang menghadiri Muktamar PAS pada tahun 2011 sebagai habuan untuk mendapatkan undi menjadi Timbalan Presiden PAS, menewaskan Ust Nasharudin Mat Isa.

Selanjutnya baca jinggo-fotopages

Jomo: MaSha Allah! Inikah yang kita mahu? Apa sudah jadi dengan PAS? Aku tidak mahu menuduh tanpa bukti, tapi, jika kenyataan dalam ceramah ini adalah BUKTI, Mat Sabu mesti bertaubat... Mat Sabu diminta SAMAN si Pulan jika ini adalah FITNAH...

Kasihan aku tengok MACAI-MACAI PAS peringkat akar UMBI yang sememangnya sudah kena TROLL oleh ini ORANG...

7 comments:

  1. Janganlah kita hairan kerana org yg berkenaan sanggup makan babi semeja dgn LGE dari makan ayam bersama pemimpin Umno.Rasanya ucapan tersebut bukan main-main,tapi beliau benar-benar sanggup melakukannya.Kaduk yg nak naik jungjung misti special determinationnya.

    ReplyDelete
  2. Barang sedap sape tak mahu? Serban dan ketayap boleh lipat.Masuk poket.Lepas tu pakai balik bila jumpa ahli.

    Ini semua dalam kocek aku.

    ReplyDelete
  3. Punye la sesat, mcm mane la boleh ade org yg percaye.

    ReplyDelete
  4. Haram..haraman...makin haram makin nyaman!!!!!

    ReplyDelete
  5. Dari dulu aku nak tengok video sex Najib dan Altantuya, tapi yg keluar cuma Bang Non dan Stopa!

    ReplyDelete
  6. tak hairan, mereka manusia biasa. kerja syaitan dah berjaya menyesatkankan. patutla kita solat kena baca surah Al Fatiha 17 kali sehari.

    ReplyDelete
  7. Selain dari kopiah diatas kepala, pakaian lain tidak melambangkan Islam. Bapa ayam pun pakai T-shirt ngan seluar jean juga. Jadik, aperkebender yang hebatnyer???

    ReplyDelete