Frenz Of Tentera Negara

Selamat datang Ke Blog TENTERA NEGARA. Tulisan untuk bacaan, berdasarkan pertimbangan penulis. #IniBlogBukanKauYangPunya

Thursday, 27 March 2014

Bodoh CNN...









Tiba masanya kita bersatu atas nama Malaysia. Orang luar sudah mula mahu memburuk-burukkan kita dengan mengeluarkan berita yang tidak sahih...

Semua orang tidak tahu apa yang berlaku, kotak hitam belum dijumpai. Justeru untuk menuduh itu adalah sesuatu yang tidak boleh diterima sama sekali.

Bersatulah rakyat Malaysia. Kalau buan sekarang bila lagi?

posted from Bloggeroid

7 comments:

  1. Maki hamun pd cine, last2 cinebeng yg pertahankan korang.......Sial

    ReplyDelete
    Replies
    1. Engkau pulak tau maki hamun sesama bangsa je... Last2 cinabeng gak yg berani komen kat CNN, engkau tu hanya berani komen kat blog2 bangsa engkau sendri sambil perli2/maki hamun dorang...
      Puas dah hati engkau merendah2kan bangsa sendri? (mungkin engkau ni bukan org Melayu pon sbb kalo engkau org Melayu, engkau dah nampak dah name org Melayu yg komen CNN kat atas tu tapi sbb hasad dengki engkau yg terlebih2, saje je engkau highlight yg cinabeng je kan?)

      Delete
    2. UMNO ni copy paste cara PAS.....DULU kata sapa kawan ngna KAPIR dia KAPIR, maka HARAMlah berkawan dgn Cina....la ni JILAT PERABIH lendir Cinabeng sampai berkilat

      Lagi satu, apa TAK NAMPAK nama LINA HASSAN kat atas tu?.....Cinabengkah atau MELAYU? mata tu bukak luas2, jgn cuma nampak nama Jerome Wong C J je

      lagi satu hal kapalo terbang ni takda kena mengena dgn POLITIK....yg Cina tu pertahankan adalah nama baik Malaysia, bukan nama baik UMNO.....berfikir biar waras, jd tau bezakan mana POLITIK, mana yg bukan.

      Delete
  2. Habis nak harap PAS. Hmmm hamPAS la jadinya. Yang satu lagi tu asek nak kelentong rakyat je. Not all cina dokong BABI ok

    ReplyDelete
  3. Boodh lah macai PAS ni.. UMNO berkawan dgn MCA sejak zaman Perikatan dlu tp apa patwa PAS? PAS kata UMNO dgn MCA berkawan adalah HARAM sbb kafir... nah skrg mereka PAS lah yg jilat lendir DAP xmahu2nya..
    UMNO xpernah ckp haram berkawan dgn Cina..tp Cina mula mintak bukan2..dan hina institusi tertentu..xboleh lah jd mcm PAS jilat lendir busuk.. jgn krn undi biar Cina naik tocang..smpai duit Zakat pun PAS nk sedekah pd Cina.. itu bahlol dan sesat namanya. UMNO tk berperang dgn Cina.. tp Cin ayg perang dgn UMNO.. wpun Cina dpt kemudahan dan kekayaan.. ckp Melayu pun tergagap2.. Bangla duduk Malaysia 3 tahun fasih dh..
    dn PAS suka bila Cina hentam UMNO.. so PAS lah setan besar.. bila kafir hentam org Islam lain.. PAS suka.. sama ja PAS dgn Yahudi dan CNN.. bermuka2..CELAKA

    Cina yg membela Malaysia kat atas tu pun..apa nk herannya..dh dia duk Malaysia..wajiblah pertahankan.. org PAS lainlah mereka negara mereka hnya Kelantan.. negeri lain semua tok Isle.. pok nik ckp apa semua jd mcm wahyu.. org lain xIsle tp rumah pelacor dekat je dgn Pej MB..

    Puihh lah PAS!

    ReplyDelete
  4. ini soal rakyat Malaysia. Tiada istilah maki. semuanya untuk memberi kesedaran kepada semua rakyat Malaysia betapa pentingnya untuk kita bersatu.

    ReplyDelete
  5. Thats right KUKU HTAM!..heheh, mesti bersatu!. CNN ni banyak sangat nonsense nyaa. Media paling bodoh itulah dia. Hahaja

    ReplyDelete