Frenz Of Tentera Negara

Selamat datang Ke Blog TENTERA NEGARA. Tulisan untuk bacaan, berdasarkan pertimbangan penulis. #IniBlogBukanKauYangPunya

Friday, 28 February 2014

Macai Anwar Totok Cuba Spin GAMBAR...?

Penyebaran ‘gambar recycle’ itu untuk menunjukkan seolah-olah dia mendapat sambutan hangat dan luar biasa ketika berada di Jepun, adalah satu cubaan untuk memperbodoh-bodohkan masyarakat... Dunia sekarang bukan dunia di mana rakyat senang diperkotak-katikkan...

Keterdesakan Anwar ketika ini memperlihatkan betapa beliau begitu berharap untuk menang di Kajang dan Menjadi Menteri besar Selangor dan yang lebih besar lagi desperate menjadi Perdana Menteri malaysia...

Kah kah kah! Lawak untuk macai Anwar!!!


5 comments:

  1. kalau tak membohong, itu bukan PKR... macai2 si peliwat jahanam ni mmg bodoh...

    ReplyDelete
  2. Hehe.. banyaknya pemberita dan photographer kat situ. Kita suruh macai fuckatan senaraikan sekurang-kurangnya 10 agensi berita Jepun yang ada tulis atau laporkan tentang sambutan hangat anwar kat sana..... amacam, berani tak wahai macai fuckatan???

    ReplyDelete
  3. wa pun heran lah... apa punya bebal macai penjilat lobang taik anwar aljuburi... dah jelas sampai hari tak nak bersumpah laknat nafi meliwat saiful... dah jelas peliwat dan penzina tegar... itu pun macai2 bodoh tu tak boleh fikir...

    ReplyDelete
  4. konon nak tutup malu sebab kena HALAU dari jepun tempoh hari. tapi bila org tahu yg pakai gambar recycle. lagi la bertambah malu.

    ReplyDelete
  5. Anon23:42, malu? Laaaaaa, puak ni mana tau malu. Memang takreti malu langsung anu war dan macai2nya. Kalau dia reti malu, lepas kantoi bangla 40 ribu hari tu, sah dia dah bunuh diri dah. Ni tidak, makin bangga rasa dia hebat. Hebat menipu. Ada jugak dajal macam ni. Yang lagi pelik, ada jugak cai yang percaya.

    ReplyDelete