Frenz Of Tentera Negara

Selamat datang Ke Blog TENTERA NEGARA. Tulisan untuk bacaan, berdasarkan pertimbangan penulis. #IniBlogBukanKauYangPunya

Wednesday, 29 January 2014

Membazir Duit Rakyat! Azmin Mahukan Anwar Kalah di Kajang...


Apapun penjelasan PKR, pastinya mereka sebenarnya membazir duit rakyat... Ini belum memerintah negara, perintah Selangor pun masalah dalaman tak boleh nak setel... Ini parti nak diharapkan perintah negara...??? Bayangkan juga kalau anwar dah takda dalam PKR??? Pasti lingkup PKR ni...

Begitu halus permainan mereka sehinggakan ramai macai mereka percaya bahawa Anwar adalah penyelamat kepada segalanya... Dunia memerlukan Anwar? Dunia mana??? Masuk Jepun pun tak lepas nak kata dunia pulak...

Tapi, bila diperhatikan, jelas nampak kekecewaan Azmin... Namun apakan daya, dia sendiri pun bergantung harap kepada Anwar dalam meneruskan perjuangan politik beliau... kenyataan beliau mencabar UMNO untuk bertanding di kajang cukup memualkan... Mereka buat Hal, mereka yang resign, mereka yang gaduh, akhirnya nak juga kaitkan UMNO dalam isu ini... Bodoh!!!

Tapi aku percaya, Azmin ada agenda sendiri, beliau memberi signal kepada Anwar, kerusi Kajang bukanlah kerusi mudah untuk Anwar... Ini permainan politik Murah PKR, malah lagi murah dari harga KANGKUNG!

JOMO: Kepada UMNO, jangan layan permainan ini... makin dilayan makin menjadi... Biarlah Anwar lawan Calon BEBAS!!! Tapi Bukan UMNO!!! Ini pembaziran duit Rakyat oleh PKR...

4 comments:

  1. Biar MCA letak calun wanita lawan Anwar,atau lelaki jambu.Anwar misti tewas.

    ReplyDelete
  2. kalau ada pertandingan, biar mca lawan anwar. umno buat dono je. tak payah layan, jangan bazir duit janji peruntukan itu ini. kalau anwar menangpun sekurang2nya dapat tengok cina sokong melayu tolak cina walaupun calon melayu tu hemm...malas nak cakap...

    ReplyDelete
  3. setuju dengan anon 17:31

    calun MCA cunmelecun lawan calun PKR perasan muda

    ReplyDelete
  4. betul tu. UMNO x perlu lawan. Lembut VS lembut.ehe

    ReplyDelete