Friends Of Jomo Malaya

Isi dan Maklumat penulisan adalah berdasarkan pandangan penulis tentang sesuatu isu. Ianya terbuka kepada sebarang idea/pandangan. Walau bagaimanapun, Penulis tidak akan bertanggungjawab di atas apa juga komen anda... TQ

Saturday, 21 July 2012

Masy'Allah! Remaja Bogel Di Malam Ramadhan... Welcome To Selangor...



PETALING JAYA – Sepasang kekasih yang asyik dengan tanpa segan silu berasmara dalam kenderaan di hadapan rumahnya di Jalan SS 5a/15, Kelana Jaya dicekup oleh anggota Kawasan Rukun Tetangga (KRT) SS 5a dalam keadaan berbogel.

Perbuatan tidak bermoral yang dilakukan pada jam 12 malam itu disedari penduduk  yang  melakukan rondaan di sekitar kawasan tersebut.

Pada mulanya, mereka tersentak selepas melihat sebuah  kenderaan pelbagai guna yang terletak di bahu jalan bergoyang. Ahli  Jawatankuasa  KRT Zuhri Othman  berkata,  hasil intipan dilakukan mendapati terdapat bayangan orang  seperti sedang menari  dalam kenderaan itu.

Mengesyaki terdapat aktiviti tidak bermoral berlaku, penduduk menghampiri kereta terbabit dan dapat melihat dengan  jelas, lelaki dan wanita bertelanjang bulat sedang terbaring berpelukan.

“Bila kami ketuk cermin, kedua-duanya bingkas bangun dan hanya sempat menutup anggota sulit masing-masing  dengan pakaian dan tangan,” katanya. Zuhri  berkata, remaja lelaki berusia 19 tahun yang dicekup berkenaan adalah penuntut sebuah kolej swasta

Katanya, remaja  itu  mengaku baru pulang  menonton wayang mahu menghantar teman wanitanya pulang.
Ketika kejadian, ibu bapa remaja perempuan itu sedang nyenyak tidur dan tidak langsung menyedari kelakuan sumbang anaknya di luar rumah. “Mereka merayu meminta supaya tidak dikenakan tindakan tegas dan penduduk  menasihati pasangan itu supaya tidak mengulangi perbuatan terbabit.

“Rekod dan butiran diri mereka diambil sebelum dibenarkan pulang,” katanya. 

Selamat datang ke Selangor! Masa Untuk Berubah PPJ

Fitnah Sallahuddin Sebelum ramadhan Terkebil-Kebil...


Habis dua Orang lagi Artis Hiburan Tanahair di Fitnah oleh Pemimpin PAS kononnya akan menyertai PAS... Kedua-dua mereka ini telah membuat penafian kepada tuduhan tersebut... Musim Artis MAsuk PAS macam  Ayam bertelur... Riuh sekampung...

PAS kini beralih kepada Artis kerana mereka tahu penyokong-Penyokong Artis ini ramai, jadi, mereka terdesak untuk menarik seberapa ramai Artis dan Artis-Artis ini difahamkan dijanjikan 'sesuatu' oleh PAS... Akan disiasat...



cerita lanjut baca YY

JOMO Kata: Cukup-Cukuplah....

PAS Perlu Surau Ramadhan Untuk Menang PRU!



Inilah yang dikatakan perjuangan Politik memperalat Agama... Malam tadi JOMO sengaja menunaikan Solat Terawih di Sebuah Surau sekitar Shah Alam... Seperti biasa penceramah PAS yang telah diindoktrin tak habis-habis mengutuk Pemerintah... 

Tak Habis-Habis... Yang peliknya ada jemaah yang mula bising dengan Ustaz-Ustaz yang berceramah di Surau ini... Manakan tidak tiap2 ceramah benda yang sama juga yang disampaikan ooleh Ustaz ini... Masy'Allah....


Sudah-sudahlah... Kita eratkan Silaturrahim sesama kita.... Bukan main bantai ikut suka hati... U tahu ceramah di Surau, tapi, siapa yang nak dakwah mereka-mereka diluar sana yang tidak ke Surau...? Kerja asyik maki orang... Nauzubillah...

Friday, 20 July 2012

Kesilapan KERAP Muslim Ketika Puasa...


Hindari DOSA.... Banyakkan AMALAN...

Bersama Rakyat Malaysia yang Gemilang dengan Amalan Rukun Islam yang ketiga....

Selamat Berpuasa daripada JOMO MALAYA...

Sheikh SINDIR Mat Sabu, Anwar & Ambiga...



Dikatakan Kenyataan Sheikh Dr Sulaiman Saloomi tidak digemari ramai pihak dalam PAS dan DAP...

Mat Sabu mula meminta Ustaz-Ustaz Penceramah PAS memainkan isu ini di semua surau  dan masjid kepunyaan mereka.... Mat Sabu tidak senang duduk dengan kenyataan yang mempertikaikan STAND Rakannya Ambiga... Beliau sanggupo mempertahankan Ambiga dengan apa cara sekalipun, walaupun terpaksa berkelahi sesama saudar islamnya yang lain...

TAHNIAH MAT SABU.... PAS: Membangun bersama AMBIGA...

Gempar!!! Monyet GAY ditemui...


masya'Allah...

Inilah kejadian Monyet tersebut...

Difahamkan beberapa monyet lain juga mula didapati mempunyai hubungn sejenis sama jantina yang lain... monyet ikiut siapa? atau Manusia ikut monyet?

Anwar mohon respon kedudukan Monyet ini... TQ.

Dara Sunti DiRogol Kekasih @Pulau Pinang...




GEORGETOWN - Tindakan pelajar perempuan berusia 17 tahun keluar rumah tanpa pengetahuan ibu bapanya untuk bertemu kekasih berakhir dengan episod hitam apabila dia dirogol.
Episod hitam pelajar tingkatan lima bermula selepas dia dipelawa meminum air tin ketika bersiar-siar di sebuah pusat beli-belah di Bayan Baru, kelmarin. 
Mangsa bersama teman lelakinya menikmati air minuman tin sebelum suspek mengajak mangsa menaiki bas ke sebuah lagi pasar raya berdekatan. 
Sebaik sampai ke lokasi berkenaan, mangsa dikatakan berasa pening dan berada dalam keadaan separuh sedar.
Ketika itulah mangsa diambil kesempatan dan dijadikan habuan pemuas nafsu kekasih durjana itu. 
Menurut sumber, gadis itu hanya menyedari dirinya diperlakukan demikian dan diperkosa selepas kembali tersedar kira-kira jam 10.30 malam. Mangsa apabila melihat kekasihnya berada di sebelah dan di lokasi yang dia sendiri tidak ketahui. 
“Mangsa kemudian melarikan diri dan pulang ke rumah dan memaklumkan ibu bapanya mengenai kejadian itu dan membuat laporan polis," katanya.
Sinar

Komen Lim Guan Eng...?

Thursday, 19 July 2012

Oppssss!!! Santai MASSAGE sama Anwar...




Santai massage bersama Anwar.... Penasihat Ekonomi Selangor Satu ringgit... Lagi bertambah teruk... Janji-Janji Pakatan yang banyak belum tertunai... Pastinya, Rumah Urut menjana pendapatan Selangor... Bukankah itu duit HARAM...? Komen PAS....



Fatwa 'BIUL' Nik Abduk Wajib kita tonton..

HIPOKRIT... MENIPU... Ke Putrajaya...? Kerusi bertanding pun beberapa kerat jer... Takut dengan DAP... Apakah itu Allah yang tentukan...? Adakah Allah yang mahukan PAS memang tidak berkuasa untuk melawan DAP...? Walaupun DAP tidak pernah merestui perjuangan Negara Islam PAS...?
Siapa Syaitan...? Fatwa Syaitan kah budak ni....? Menyokonbg PAS bukan menyokong Islam... Ingat! Keimanan kita bukan ditentukan dengan parti Politik yang kita ikuti, tetapi ianya bergantung kepada amalan kita ikut AlQuran dan Assunah dan Cara Rasulullah s.a.w.... Fatwa Sesat....

Bongkar!!! Bukti Hairie Contoh Ahli PAS 'Mata Duitan'...


Sedar atau tidak, Insan seperti hairie Othman ini punyai banyak kelemahan.... Menjadi Popular dalam masa yang singkat apabila mula menyertai PAS... hairie sebenarnya Marah kepada UMNO kerana tidak memberikannya JOB... Apa cerita...?

Bukankah rezeki itu datangnya daripada Allah...?

Sekrang ini bagi menampung kehidupannya bersama PAS, Hairie juga membantu PAS untuk minta derma bagi memastikan pembayarannya licin setiap kali berceramah... Dunia Hairie bersama PAS hanyalah Dunia DUIT....

Cakap Orang Dia Lebih! SMS '3 Juta' Husam MUSA Tersebar...


Heboh....

Husam Musa seringkali menuduh UMNO yang bukan-bukan, kali ini tuduhannya memakan diri sendiri... Nampak kepura-puraan, rupa-rupanya beliau juga MATA DUITAN....

Cara beliau berpolitik juga nampak keterlaaluan.... Tapi, punya daya tarikan macam Anwar Ibrahim... Tak mustahillah belaiu adalah diantara nama yang dikatakan sebagai Geng Anwarinas dalam PAS yang sekian hari menghancurkan PAS dari dalam....

Lanjut baca Sumber

Pelik! Budak Berkaki Raksasa....?



Yu Yu berusia 3 tahun dan mengalami masaalah yang sangat menyedihkan. Yu yu adalah seorang budak yang sukar berjalan kerana mempunyai kaki yang lebih besar daripada badannya. Pada masa ini Yu Yu terpaksa berjalan tanpa kasut. Ini kerana tiada lagi kasut yang sepadan dengan saiz kaki nya....


Kuasa Allah menentukan segalanya... Bukan Kuasa PAS...!



Pelakon Ini Kepala 'Melekat' Sejadah Lalu Sertai PAS...



Yatt Hamzah pelakon tanahair yang dikatakan cukup seksi setanding dengan Maya karin mahupun Fasha Sandha telah menyertai PAS... Beliau yang sebelum ini cukup liar dan seringkali timbul dengan cerita sensasinya dikatakan telah menerima jemputan beberapa ahli PAS untuk bersama dengan PAS...
Pelakon ini yang pernah dijumpai bersama ahli PAS dalam perhimpunan hijau, dikatakan ingin bersama dalam PAS kerana merasakan UMNO tidak menjaga Pelakon sepertinya dengan sebaik mungkin... Betul ker? Adakah UMNO yang memberi makan dia sebelum ini...? Bukankah rezeki itu datangnya daripada ALLAH s.w.t. ...?

Betul atau tidak kena tanya sendiri puan punya badan...

Islam Bukan PAS... Muslim di Kemboja, Jerman, Korea yang tiada PAS bagaimana...?

Wednesday, 18 July 2012

Bukti DiBongkar!!!Agenda Sulit Ciptaan DAP yang DASYAT...


Ini lagi Bukti-Bukti DAP langsung tidak mempercayai perjuangan PAS... DAP tidak langsung bergantung harap dengan PAS... PAS hanya syok sendiri dalam perjuangan mereka... PAS mahu hukum islam, tapi, mereka langsung tidak ukur kekuatan mereka sendiri... PAS lemah... PAS tidak bermaya... Hanya mengharapkan Artis-Artis menumpang kasih dalam Parti yang tiada prinsip... Sanggup gadaikan segalanya demi UNDI PILIHANRAYA... Demi Mu Anwar Ibrahim...

TAHNIAH PAS... Terima Kasih Lim Kit Siang...

Gossip Panas! Dua 'Wanita' Penyokong PAS...?

1

2
kedua-duanya punyai ciri-ciri WANITA yang dicari untuk CARI undi dalam Pilihanraya akan datang... Dua-dua dapat restu Nik Aziz... Mana Wanita Solehah?

kita fahami banyak cabaran untuk jadi wanita Solehah... Ianya menjadi ROLE MODEL kepada yang lain... Menjadikan diri sebagai Ahli Politik BIDAN TERJUN akan menjerat diri akhirnya... Kenapa tidak berdakwah secara baik tanpa perlu menjadikan orang lain sebagai MUSUH...? Bukankah itu yang diamalkan oleh JUNJUNGAN kita... cc Abby Abadi...

Apa pendapat Nik Aziz tentang mereka berdua...? Masuk Syurga )berdasarkan ceramah para Ostad politik PAS...?)

Hot! Rumah Artis Shahirah Pulak kena ROMPAK...


rumah sharifah shahira kena rompak
Artis dan Hiburan | July 16, 2012 by Administrator | 0 Comments

Rumah Sharifah Shahira kena rompak-kerugian lebih RM1,500

Lagi berita mengenai rumah selebriti di rompak,kali ini nasib serupa menimpa pelakon dan pengacara popular  Sharifah Shahira di mana beliau kehilangan sejumlah barang kemas dan mata wang Indonesia selepas rumahnya di Taman Melawati, dimasuki perompak

Kejadian yang berlaku malam kelmarin itu,hanya disedari Shira ketika dia bersama suaminya, Ijoy Azhari pulang ke rumah pada pukul 2.30 pagi selepas menjalani sesi penggambaran di Miri, Sarawak
Hanya tiga anaknya berusia antara tiga hingga lapan tahun berada di tingkat bawah kediaman berkenaan bersama pembantu rumah.

Mujur kewujudan mereka di rumah tidak disedari perompak terbabit. Tambah Shira lagi, dia yang keluar rumah pada pukul 7.30 pagi kelmarin terkejut apabila mendapati pintu balkoni di bilik tidur utamanya di tingkat atas telah diumpil. Setelah melakukan pemeriksaan,beliau mendapati sejumlah mata wang asing dan barang kemas miliknya yang bernilai RM1,500 telah dilarikan www.enciknakal.com

Tuesday, 17 July 2012

Lateefa Koya Serik 'DiPERMAINKAN' Khalid gagap....


Peguam yang tidak asing lagi dengan pembangkang Lateefa Koya semakin hari semakin Goyang dalam perjuangannya dengan PKR... Kecewa, sedih, membisu menjadi amalannya sejak kebelakangan ini... Beliau bercelaru dengan mainan politik Pembangkang terutamanya Parti yang sebelum ini cukup disayangi oleh beliau....

Dasar tidak pandai berpolitik telah memakan beliau sendiri... kebanyakan Ahli PKR ini tidak pandai selok belok Politik sehinggakan mereka terjerat dengan permainan Politik... PKR tergolong daripada pemain politik yang dibuang dari BN... mereka-mereka yang punyai banyak aganeda pribadi yang tidak dapat dikecapi melalui perjuangan SUCI Barisan Nasional...

Lateefa yang seringkali dikatakan sebagai Peguam bodoh, seperti dapat menjangkakan bahawa beliau memang tidak digunakan lagi dalam PKR... Beliau memutuskan untuk meletakkan jawatan sebagai ahli MBPJ dengan serta merta....


sumber

Foto Ceramah hassan Ali di Kelantan buat PAS MABUK... 14 Julai 2012...


Kehadiran warga Kelantan di Bachok yang cukup ramai telah memberi gambaran jelas PAS bukanlah parti yang boleh diharapkan.... Jika berlainan Parti pun suami (PAS) sanggup menceraikan Isterinya... Tak tahulah apa akan jadi dengan PAS.... PAS kian Hancur... Nak Ganti UMNO jauh sekali... Takut bila berbicara soal Melayu dan ISLAM Depan DAP....








lanjut di 1 Malaysia...

Lori RoadTax Mati Jadi SASARAN Mat Sabu...?


Semakin hari semakin menggalakkan orang untuk tidak hormati undang-Undang negara... itulah mat Sabu... Apa ada depan mata semua dia lanyak....






lanjut @mymassa

Di Denda BERBOGEL sebab MENIRU Exam...?


Tak tahu nak cakap apa kejadian mahupun hukuman yang menjadikan bebrapa wanita dalam gambar ini terpaksa berbogel untuk jawab soalan peperiksaan...

Mungkinkah MENIRU?

Seandainya begitu, ianya satu hukuman yang lain dari yang lain.... Tapi, nampak macam berkesan dalam budaya mereka...

Di Malaysia...

Apakah HUKUMAN terbaik untuk Pelajar yang MENIRU....?

Pemuda Murtad DiSembelih...?



Menurut sumber pemuda ini disembelih kerana murtad masuk agama Kristian. Sama ada hukuman ini dilaksanakan kerana beliau telah murtad atau mungkin kerana kesalahan lain yang telah dilakukan oleh pemuda ini gua tak pasti! Jika ada sesiapa yang tahu cerita sebenarnya sila tolong perbetulkan entri ini. Kejadian penyembelihan ini berlaku di Tunisia...

AMARAN! Video dibawah menunjukkan seorang manusia yang masih bernyawa disembelih dan bukannya seekor lembu, kambing, kerbau, ayam atau haiwan ternakan yang lainnya… kalau tak lalu nak tengok… please tolong jangan tengok. Tengok gambar pun dah cukup… – Informasi Dot My FlyingKicks

Murtad di Malaysia macamana...? Siap si Khalid ni BACKING lagi...

Monday, 16 July 2012

Bengap! Agenda 'LUCU' PAS untuk MELAYU...


memang melucukan...

kalau sebelum ini PAS tidak pernah BANGGA tentang melayu.... Tidak pernah bercakap pasal melayu... kerana bagi mereka memperjuangkan MELAYU adalah memperjuangkan semangat ASOBIYAH...

Hari ini...

Bila PAS dah tahu, undi Melayu semakin kearah UMNO/BN.... Mereka mula mencanang isu Melayu...

Mereka sanggup ambil EXCO ADAT MELAYU di Selangor dan membiarkan EXCO AGAMA ISLAM dipegang oleh Khalid Ibrahim yang sangat cetek ilmu agama islamnya berbanding orang PAS... (Tapi sekarang terbukti, Khalid Ibrahim lagi hebat daripada Orang PAS....)

Lucu di Selangor Orang Islam seperti diperbodohkan... Rumah urut naik maam cendawan... Dulu nak suruh tutup Kilang Arak sampai hari ini takut sama itu Ronnie Lieu... PAs tak boleh buat apa kecuali berceramah di Surau semata... Yang diluar...?

Lagi Lucu.... Jaminan ini disediakan oleh PAS SHAH ALAM yang semakin kelam kelibut dengan Khalid Gereja nya.... Cayalah PAS.....

Jangan nak Selesa Sangat! @ZahidHamidi


KUALA KANGSAR, 15 Julai – Semua anggota UMNO dan parti komponen Barisan Nasional (BN) tidak boleh mengamalkan sikap selesa jika tidak mahu sejarah pilihan raya umum 2008 berulang terutama di negeri-negeri yang kini dikuasai pembangkang.

Naib Presiden UMNO Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi berkata sebaliknya seluruh anggota perlu memperkukuhkan jentera dan sokongan terhadap parti masing-masing bagi meraih hati pengundi serta bekerjasama erat antara parti komponen BN.

“UMNO perlu kuatkan jentera selain bantu menyokong rakan-rakan parti komponen,” katanya kepada pemberita selepas merasmikan mesyuarat perwakilan UMNO bahagian Kuala Kangsar di sini hari ini.

Beliau berkata seluruh anggota dan pemimpin UMNO dan BN perlu lebih bekerja keras berbanding sebelum ini bagi meraih sokongan semua golongan pengundi.

Sementara itu di Sungai Siput, Ahmad Zahid yang juga Menteri Pertahanan dan anggota Parlimen Bagan Datoh berkata jika anggota UMNO dan BN tidak mahu berada di bawah pentadbiran pembangkang, seluruh parti perlu memastikan pemimpin dan jentera bekerja kuat untuk meraih sokongan rakyat.

Pembangkang cuba membawa ‘acuan’ politik negara lain ke dalam negara ini dan jika negara mengalami kesusahan, rakyat tidak boleh mengharapkan negara lain membantu, katanya ketika menutup mesyuarat perwakilan UMNO bahagian Sungai Siput di sini. – MediaUMNO

DASYAT!!! 'FENOMENA' ARTIS PAS KE SELURUH NEGARA...


hari ini PAS menggunakan segala peluang yang ada untuk memenangi Pilihanraya... Mereka terus didesak oelh kumpulan Anwar dalam Pakatan supaya bekerja keras bantu Anwar jadi perdana Menteri malaysia...

Apatah lagi Anwar telah menyatakan HASRAT untuk bersara jika Pakatan GAGAL untuk menang dalam Pilihanraya dan membentuk kerajaan nanti...

FENOMENA ARTIS bersama PAS semakin MENGGILA... Dalam setiap cermah PAS dipenuhi tidak kurang dari Seribu orang... Dasyat... Abby Abadi dan hairie mencetus semangat yangs angat luar biasa... Ramai Orang Mula Bersama PAS...

Pssstttt.... orang mana erk???? Bunia ker???

lanjut di PPJ

Hati-Hati! Lagi Rumah Urut B2B Klang Kena 'AMBUSHED'...



KLANG - Hasrat 10 wanita warga China untuk memberikan khidmat urutan badan ke badan (B2B) sebelum membenarkan diri mereka diratah pelanggan terbantut apabila mereka dicekup dalam serbuan Ops Noda di sebuah pusat kecantikan di Lorong Batu Nilam 10 A, Bandar Bukit Tinggi, di sini, awal pagi semalam.

Ketua operasi, Asisten Superintendan Emmi Shah Fadhi berkata, menerusi operasi itu yang dijalankan pasukan dari Bahagian Risikan dan Operasi Pencegahan Jenayah (NKRA), Ibu pejabat Polis Kontinjen (IPK) Selangor,  pihaknya menahan 10 wanita Warga China yang berumur dalam lingkungan 25 hingga 35 tahun.

“Dua daripada mereka hanya mempunyai pas lawatan tetapi tiada permit kerja manakala lapan lagi tidak mempunyai permit.

“Selain itu, kita turut menahan dua penjaga premis warga tempatan berusia 40-an dan juga lima pelanggan yang sedang mendapatkan khidmat urutan di premis itu,” katanya.
Berdasarkan siasatan, katanya, tukang urut itu memberikan khidmat (B2B) dengan harga RM130 manakala pakej seks dan B2B dengan harga RM 180 selain turut menawarkan khidmat seks kepada pelanggan.

“Ketika serbuan dilakukan kebanyakan wanita yang ditahan itu sedang asyik melayan pelanggan di bilik khas yang disediakan.

“Kita telah mengepung pusat kecantikan ini sebelum menyerbu masuk ke pusat berkenaan tanpa disedari tukang urut terbabit,” katanya.

Beliau berkata, kejayaan serbuan kali ini adalah susulan risikan ke atas premis yang dilakukan selama tiga hari hasil maklumat orang awam.

“Berkat kerjasama tujuh anggota dan seorang pegawai dalam operasi ini telah mendorong kepada penahanan kesemua yang terlibat aktiviti pelacuran di pusat tersebut,” katanya.

Emmi berkata, semua yang ditahan dibawa ke Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Klang Selatan untuk siasatan lanjut. - Sinar

DAP dan Pakatan di Selangor berada dalam ekadaan cukup noda dan Dosa... Apa yang mereka buat sehingga rumah Urut tumbuh macam cendawan...? Mana peranan PAS selain berceramah di masjid-masjid...? Adakah DAP sengaja untuk menjadikan ORANG SELANGOR Terus berdosa...?

Fikirkan....

BerZINA dengan Lembu...?


Cuba lihat dengan teliti... Jika benar, ianya sangat membodohkan diri bilamana Manusia itu BERZINA dengan LEMBU... Manusia diakhir zaman ini apa-apa boleh terjadi... NAFSU LUAR dari KEBIASAAN... Jauhi diri kita dari sebegini...

Masya'Allah....

Sunday, 15 July 2012

Pertikai 152! Dong Zong Pandang Rendah Perlembagaan...?

sumber
Sekali lagi ada Orang Cina yang tidak HORMAT Perlembagaan malaysia... Dong Zong NGO yang sentiasa membangkitkan ekmarahan Orang melayu/Islam di Negara ini....

Kali ini mereka mahu Bahasia Mandarin disamakan disemua Sekolah Jenis Kebangsaan Cina... Ini sekaligus mengenepikan bahasa Melayu sebagai bahsa Kebangsaan...

Apa niat mereka ini...??? Lebih 50 tahun kita merdeka, kenapa tidak Mahu Menghormati perasaan orang melayu...? mereka nak menjahanamkan perpaduan yang selama ini dibina atas semnagat muhibbah pelbagai Kaum...? Adakah dengan menggunakan Bahasa Melayu dsebagai Bahasa penghantar Bahasa Mandarin semakin dilupai...??? TIDAK SAMA SEKAI!!!

kenapa mahu pertikai??? DAP mungkin ada jawapannya... TOLONG JANGAN CABAR HATI BAIK ORANG MELAYU YANG SENTIASA BERSANGKA BAIK KEPADA SEMUA...

Sepatutnya Dong Zong bantu Orang Cina Fasih berbahasa Melayu sebagai bahasa Kebangsaan... HORMATI BAHASA KEBANGSAAN!!!!

PANAS! Kali ini Wanita ISRAEL Lawan ASKAR ISRAEL...

Gempar...

Kali ini foto Wanita Israel sedang menyelamatkan budak Palastine dan sanggup berlawan dengan Askar ZIONIS ISRAEL... Tindakan ini sangat mengejutkan...


Ianya jelas menunjukkan TINDAKAN TENTERA ZIONIS terhadap Orang Palastine sudah tidak boleh diterima lagi...

Tapi, ada juga manusia yang sokong ZIONIS ISRAEL... Anwar-anwar....

Bongkar! Foto PANAS Justin Bieber Tersebar di Wangsa Walk...



Heboh satu dunia bilamana Foto Justin Bieber tersebar bersama selina Gomez ditangkap di Wangsa Walk kuala Lumpur... Didapati mereka juga saling berpegang tangan menunjukkan  cinta mereka kepada orang luar...



Pssssttttt.... Awas... Orang PAS tak suka...