Friends Of Jomo Malaya

Isi dan Maklumat penulisan adalah berdasarkan pandangan penulis tentang sesuatu isu. Ianya terbuka kepada sebarang idea/pandangan. Walau bagaimanapun, Penulis tidak akan bertanggungjawab di atas apa juga komen anda... TQ

Saturday, 23 June 2012

LAGI PANAS! "Mak Nyah BONGKAR Anwar Seorang HOMO...?"


Lu Fikirlah sendiri.... JOM TIBAI!!!

PANAS! Pelakon Tiada JOB Tarik Perhatian PAS...?


Kuasa adalah segalanya... Usaha untuk memenangi Pilihanraya terus menjadi TOPIK dan AGENDA yang diutamakan dalam parti... Trend ini sudah merusuk resap dalam PAS sendiri... Tatkala PAS sedang mencari rentak untuk kemenangan dalam Piloihanraya (Walaupun hanya bertanding sedikit kerusi berbanding DAP dan PKR), Namun langkah mereka yang sangat HIPOKRIT ini nampak semacam merekalah yang bertanding Paling banyak...

Artis Jadi Mangsa...? kalau dahulu... Ada Ostad-Ostad PAS ini seringkali mengutuk Artis atas sebab itu dan ini... Hari ini mereka punyai MODUS OPERANDI yang jauh berbeza bilaman mereka menggunakan Artis dalam Arena POLITIK terutamanya dalam menarik UNDI Pilihanraya...

Kalau sebelum ini Ostad Bob Lokman nampak macam 'Aktivis tiada Fikiran' PAS.... Hari ini ada lagi puak-puak Artis yang dianggap sudah tiada JOB dalam industri hiburan tanahair, mula bersama-sama PAS... Sumber dalaman yang JOMO perolehi, mereka ini kebanyakannya adalah untuk menunjukkan Protes kepada kerajaan bukan sangat nak bersama Parti PAS yang tiada apa-apa ini...

JOMO Kata: Takkanlah nak harapkan Ceramah Politik PAS jer bang....

LAGI BONGKAR! Aktivis Anti-PTPTN DiTangkap Separuh Bogel...


Ingatkah Kalian dengan Perempuan ini...?Namanya Mislina Mustaffa Perempuan yang terlibat aktif dalam demo Anti PTPTN yang lalu... dia juga terlibat dalam demo Bersih pimpinan Ambiga dan Mat Sabu PAS...

Apa komen PAS tentang gambar ini...? Apa peranan PAS untuk mengubah Wanita ini...? Seorang Muslimah yang nampak semacam tiada arah...? Di mana Muslimah PAS untuk memastikan perempuan ini menutupo Aurat...?

JOMO Kata: Nampak sangat hipokrasi PAS.... Dakwahlah, apa lagi....

NIZAR PANAS BONTOT! AKHBAR CINA PULA HENTAM DIA...




Sinchew Daily News - Penganalisa politik Puan Tan Poh Choo (terjemah mandarin) menyatakan bekas menteri besar Perak menyentuh Sultan Johor dengan sebut harga 520 ribut ringgit untuk mendapatkan nombor Plat kenderaan WWW1, Nizar melalui “Twitter”nya mengkritik Sultan Johor, kini telah merosakkan rancangan PRU Pas di negeri Johor.

Kesilapan yang dilakukan oleh Nizar semua sekutu dalam Pakaran Rakyat menyokong penuh terhadap tindakan Nizar itu, lebih-lebih lagi Timbalan Presiden Pas Salahuddin berkata perkara itu adalah perkara kecil, rakyat mempunyai kebijaksanaan untuk membuat penilaian berkaitan perkara itu. Sejak adanya perhimpunan kempen menyokong Sultan Johor pada minggu lepas, 

dari segi perasaan orang ramai yang hadir boleh dilihat, ia menunjukkan itu sudah bukan lagi satu perkara kecil-kecilan. Mungkin ada sesetengah orang anggap bazirkan 520 ribu ringgit itu terlalu mahal, tetapi selepas Nizar membuat kritikan ia bertukar menjadi makna yang berlainan, lebih ramai rakyat Johor anggap Nizar tidak setia kepada Sultan mereka dan Kerabat Sultan Johor.

Lebih-lebih lagi Ahli Parlimen Johor Baharu Datuk Shahril anggap Nizar tidak tahu selama ini Sultan Johor banyak menabur kebajikan kepada rakyat dan orang ramai, ramai rakyat Johor memang tahu bahawa Sultan Johor banyak membuat kebajikan yang tidak pernah didedahkan kepada umum. Sultan Johor memang sangat kaya raya, 

Almarhum Sultan Johor yang lepas semasa banjir besar di negeri Johor telah hulurkan bantuan  sebanyak 1 juta ringgit kepada mangsa banjir, pernah menghulurkan wang sebanyak 1 juta ringgit kepada mangsa Tsunami di Aceh.

Ahli politik UMNO pernah menuduh Nizar seorang pembohong, sebelum ini dalam ceramah politik beliau, Nizar menyatakan beliau dapat maklumat dari pasukan tentera di Raja Malaysia, jika negeri Perak jatuh ke tangan pembangkang, Najib akan kerahkan tentera ambil alih kerajaan negeri Perak. Ketua angkatan tentera Malaysia Jeneral Tan Sri Dato' Sri Zulkifeli bin Mohd Zin menafikan berita-berita itu, beliau berkata pasukan tentera lebih profesional menjaga kedaulatan perlembagaan, kini sudah 46 orang buat aduan polis berkatian perkara yang sama itu.

Nizar selalu membuat kritikan yang tidak berasas, terutama sekali beliau sering mengkritik Menteri Besar Perak yang sedia ada sekarang.

 Beliau menuduh Menteri Besar Perak Dr. Zambry meluluskan projek perlombongan besi di Teluk Rubiah, menuduh projek tersebut melibatkan pencemaran alam sekitar yang amat dahsyat. Tetapi pada mesyuarat sidang Dewan Negeri, menteri besar Perai Dr. Zambry telah tunjukkan sepucuk surat yang berkaitan, menunjukkan bahawa projek tersebut telah diluluskan semasa Nizar sedang memegang jawatan Menteri Besar Perak, ini satu lagi tamparan kuat ke muka serta memalukan ramai orang-orang yang berada dalam Pakatan Rakyat sendiri.

kredit foto/artikel untuk CTS.

Alkisah BR1M, Hipokrit Si Tua...

Kejayaan kerajaan memberikan bantuan kewangan kepada rakyat melalui BR1M telah menjadi buah mulut ramai org... Rata-ata rakyat suka akan usaha kerajaan dalam membentu meringankan bebanan rakyat dengan pemberian BR1M ini...

Difahamkan, BR1M kedua bakal dilaksanakan selepas ini... Namun ia terpulang dengan keadaan kewangan negara...

JOMO Kata: Namun JOMO pasti berkat redhaAllah dan kecekapan pemimpin kita, BR1M kedua akan dapat dilaksanakan... Syukur kepada Allah dan Terima Kasih kepada Kerajaan....
Sent from my BlackBerry® smartphone powered by U Mobile

Friday, 22 June 2012

Perit! "@sabahfa dalam keadaan merundum...?" Cc @sabahinfo @sabahhawks @mojowid

Keadaan bola sepak sabah mula menarik minat penyokong dan pemerhati bola sepak negeri... Perasaan untuk melihat kegemilangan Bola Sepak Sabah menjadi gemilang sepert zaman Hassan Sani, Matlan Marjan kini nampak serba tidak menjadi...

Pasukan sabah yang diharap-harap menyerlah 2012 ini dianggap serba tidak menjadi... Kewujudan sabahawks juga dilihat tidak banyak membantu dalam memberikan semangat kepada kejayaan bola sepak sabah... Di mana silapnya? Adakah disebabkan pengurusan yang tidak cekap sehingga menyebabkan pemain menjadi tidak bersemangat? adakah disebabkan pemilihan pemain yang tidak betul? Hanya SAFA yang mampu menjawab...

Penyokong Sabah sudah mula bersuara dan mengkritik... Sehingga difahamkan ada kata-kata kesat keluar terhadap pasukan badak ini... Ada orang 'dalam' yang menyalahkan penyokong dalam soal ini... Persoalannya, kenapa perlu salahkan penyokong dengan kelemahan pengurusan dan kelemahan pemain? Apa yang dilakukan oleh pihak pengrusan bola sepak Sabah? Tidur???

Perubahan pantas perlu dilakukan... Jangan sampai pasukan badak tersungkur baru kelam kabut pihak pengurusan buat itu dan ini... JOMO yakin penyokong tetap setia kepada Sabah, cuma pengurusan perlu buat sesuatu bukan hanya berdiam diri...

JOMO Kata: Apapun masalah perlu diselesaikan... Kalau tak dapat selesai letak jawatan! Hidup SabahFA...
Sent from my BlackBerry® smartphone powered by U Mobile

"Khalid Samad MP Shah Alam Terkencing Dengan Berita Ini..."{


PAS sudah tidak Relevan... Patutlah manifesto mereka asyik berubah-rubah... Bertanding hanya lebih kurang 60 Kerusi Parlimen... Tapi, Cakapnya macam bertanding 150 Kerusi Parlimen... Retorik... Rakyat terus ditipu...

Psssttt.... Majoriti Mudah dalam parlimen Malaysia... 113... Majoriti 2/3 ialah 148 kerusi Parlimen.... PAS 60??? Lu Fikirlahy sendiri....

HOT! "Mat Sabu DiTunggang Dengan Baik Malukan PERAK..."


Bendera Perak terbalik...? Apa cerita ni...? Dah lah Berbaring di atas jalan... ADUN Pembangkang keluar Parti.... kali ini Bendera Perak diterbalikkan...?

Nak tawan Perak, Takkan Bendera perak pun nak diterbalikkan...? Bodoh kah apa..???

Nampak sangat Pakatan memang tak serius hanya ebrtujuan mengacau... jadi Rakyat Perak, apa lagi? Undilah BN!

HOT! "Tiz Zakiah Tak Kisah BREAK Dengan Remy...?"



Kisah pergolakan percintaan artis antara Tiz Zaqyah dan Remy Ishak yang kami ada laporkan semalam tentang perhubungan mereka yang tidak diketahui status nya, sudah putus ka atau masih bersama? Wallahualam…Yang pasti, Remy Ishak ada mendakwa Tiz melayannya seperti sampah sewaku beliau dimasukkan ke dalam wad.

Bagaimanapun, Tiz Zaqyah telah memberikan respon mengenai isu ini ketika di temui media pada pra tonton drama bersiri terbaru TV3, Dejavu Di Kinabalu. Beliau yang kelihatan ceria dan seperti tidak ada sebarang masalah mengatakan yang tidak mahu mengulas isu itu lebih dalam lagi.

Menurut Tiz, beliau tidak suka berkongsi kisah peribadi kepada awam dan mungkin orang hanya mengenalli kehidupan peribadinya sebanyak 10% sahaja. Jadi orang tidak layak mengetahui cerita peribadi apatahlagi cerita cintanya dengan Remy Ishak!

Tambah Tiz, permasalahan cinta yang dihadapi oleh beliau merupakan perkara biasa yang akan terjadi kepada sesiapa sahaja kerana ianya merupakan perkara yang normal. Namun yang kita semua mahu tahu, adakah perhubungan cinta mereka masih terjalin atau tidak? Jawapan Tiz masih berdolak-dalih.meow

Thursday, 21 June 2012

PANAS! "KABINET PALSU CIPTAAN ANWAR KINI TERBONGKAR...?"


Mahukah kita melihat ini terjadi...? Dalam satu KABINET terlalu jelas Krinisme dan Nipotisme...? Kabinet Anak Beranak.... Difahamkan ini telah direka lama, kerana ada yang menjangkakan Anwar akan memimin negara lebih Awal.... Namun, semuanya DUSTA BELAKA....

Andai kita tidak mahu melihat ini berlaku, Pastikan kita bersama BN pada PRU akan datang... Anwar hanya inginkan Perdana Menteri, sedangkan kita mahu melihat lebih daripada itu, yakni menjadikan Negara yang lebih perogresif dan berdaya saing....

Passstttt...... Tak sanggup tengok Anwar jadi Perdana Menteri dan Lim Kit Siang jadi Timbalan Perdana Menteri.... USTAZ HADI AWANG...? Kasihan.....

baca juga PAB

"Peniaga Cina Naik Kepala...?" -Pengaruh DAP?


GAP

Sangat mendukacitakan bilamana hasrat murni kerajaan di SABOTAJ oleh peniaga yang tidak bertanggungjawab ini... Takkanlah itupun nak untuk banyak... bantulah rakyat sedikit... Janganlah sampai hasrat murni kerajaan untuk bantu teksi driver ini terbantut kerana peniaga-peniaga seperti ini...

Psssttttt.... Takut ada pengaruh luar cuba untuk SABOTAJ...?

Come On lah! We Malaysian What!

"Pak Non Memang Raja MENIPU..."


Masihkah kau Ingat Anwar semasa kerajaan dahulu yang hampir-hampir menggadaikan kedaulatan negara ini kepada Dana Monetari Antarabangsa (IMF) semasa krisis kewangan 1997...?

Masihkah kau Ingat bagaimana Tun Mahathir yang menggunakan kebijaksanaannya mengeluarkan Malaysia daripada terjerumus ke Lembah Kejatuhan Eknomi yang teruk itu....?

Anwar yang berkelulusan Sarjana Muda Rendah ini tidak mampu memimpin Negara... Ikut suka hati dia nak buat apa... Tapi, sedarkah kita kita sering diperbodohkannya...?

Anwar boleh menuduh apa sahaja kepada kerajaan, namun rakyat perlu menilai kembali tindakan yang pernah beliau cuba lakukan kepada negara ketika berhadapan situasi sukar itu....

Ingat! Rakyat jangan lupa cubaan itu (IMF), sebaliknya perlu jadikannya sebagai satu perhitungan bijak dalam menilai kredibiliti seseorang pemimpin.....

Yang lebih memualkan adalah pembohongan besar beliau adalah pada 16 September 2008 yang menyatakan mahu mengambil-alih negara daripada pemerintahan kerajaan Barisan Nasional apabila 30 Ahli Parlimen bersedia untuk bersamanya, sekali gus merampas kerajaan sedia ada....

Bukankah Itu menipu...? Sempena Lawatan PM ke Sabah tempoh hari janganlah Rakyat Sabah turut termakan penipuan Anwar Bin Ibrahim ini....

MISTERI Lelaki Tua Nak Bagi KAYA...



Sewaktu si mamat dalam perjalanan manaiki kereta untuk pulang ke KL daripada JB melalui lebuhraya, beliau berhenti rehat di salah sebuah hentian. Sewaktu berehat maka datanglah kepadanya seorang tua yang berpakaian agak compang-camping lalu menegurnya,

“Anak nak ke mana?”
Si mamat menjawab ringkas, “KL”.

Orang tua itu bertanya lagi, “Boleh pakcik tumpang sampai ke Pagoh” dan dijawab oleh si mamat tadi,
“Ehm… bolehlah.”

Lantas orang tua itu masuk dan duduk di dalam keretanya. Dalam hati si mamat berkata, “Hai, siapalah orang tua ni, orang ke atau … ” Beliau meneruskan perjalanannya. Sebaik menghampiri Pagoh, orang tua tadi bertanya,

“Anak nak kaya tak?” Si mamat tersentak dan berkata dalam hati, “Dah buat dah orang tua ni. Nak bagi aku kaya pulak. Orang tua ni nak bagi aku nombor kot. Atau nak menguji aku?”

Si mamat pun jawab, “Tak apalah pakcik, hidup sederhana pun cukup. Kalau kaya nanti lupa diri pulak.” Orang tua tu tak bertanya lagi. Dalam hati si mamat berkata mungkin jawapannya adalah yang terbaik takut-takut itu hanya ujian daripada orang tua tadi.

Kemudian orang tua tu tanya lagi, “Anak nak kaya tak?” Si mamat jawab serupa yang tadi, “Tak apalah pakcik, saya lebih senang hidup sederhana”.

Bila sampai di Pagoh, orang tua itu minta diturunkan lalu berkata, “Tu, pakcik ada tinggalkan satu tin kaya cap Yeo’s untuk anak sebagai tanda terima kasih kerana tumpangkan pakcik. Terima kasih, ya nak.”
Lalu orang tua tu turun dari kereta. Si mamat tersipu-sipu malu lalu menjawab, “Terima kasihlah pakcik” lalu meneruskan perjalanan.

Pengajaran dari cerita tadi, kalau orang bagi kaya mintak dia roti sekali!

Wallahu a’lam

PELIK! "Remaja Ketagih SEKS Ketika HAID...?"



KUALA LUMPUR: Menjijikkan apabila seorang gadis yang baru berusia 16 tahun mengaku mempunyai selera seks pelik, termasuk gemar melakukan hubungan kelamin ketika datang bulan, selain nafsunya meluap-luap setiap kali gigitan cintanya pada leher lelaki mengeluarkan darah.

Lebih mengejutkan, Iza yang berasal daripada sebuah negeri di utara tanah air mendakwa ketagih darah hinggakan nafsunya membuak-buak apabila memakan ayam yang masih ada darah kerana tidak dimasak dengan betul.

Menurut Iza, selera peliknya bermula selepas berkenalan dengan seorang remaja tidak bersekolah yang bekerja di kedai makan berhampiran rumahnya.

“Sebenarnya lelaki itu kawan baik bekas teman lelaki saya. Namun disebabkan kerap melakukan hubungan kelamin, saya jadi ketagih dan mudah ‘diayat’ lelaki.

“Dia lebih gemar melakukan hubungan intim ketika saya datang haid dan kami melakukannya dalam keadaan saya berlumuran darah.

“Namun peliknya setiap kali kami bersama, selepas itu tiba-tiba saya didatangi haid walaupun sepatutnya belum waktunya. Saya merasakan seolah-olah terkena sumpahan dan berasa takut dengan azab Tuhan.

“Saya teringat cerita bahawa dajal dilahirkan hasil hubungan bapa dengan ibunya ketika dalam haid. Terdetik di hati, jika saya mengandung, anak apakah yang akan lahir nanti?” katanya.

yang ketagih lelaki perempuan apa cerita...?

Wednesday, 20 June 2012

Stand DSAI? "Cerita Lama Orang Muda WAJIB Tahu..."


Remember the times when Anwar said he will not challenge Tun Ghaffar Baba?

Anwar : I am not challenging Ghafar for no. 2 position

KUALA LUMPUR, Sat. – Datuk Seri Anwar Ibrahim announced today he will not challenge Ghafar Baba for the Umno deputy presidency during the party’s elections in November. The Finance Minister, ...who is also an Umno vice-president, said his decision was based on his belief that party unity and strength must be enhanced so that the country can continue to enjoy peace and prosperity. – New Sunday Times (25 April 1993)

Ghafar Baba reciprocated the ’selfless’ Anwar and thanked him publicly;

KUALA LUMPUR, Mon. – Umno deputy president Ghafar Baba said he appreciated the statement by party vice-president Datuk Seri Anwar Ibrahim that he would not challenge him for the number two post in the November party elections. Ghafar said this when asked about Anwar’s statement in a radio talk show over Radio Televisyen Malaysia this morning. – NST (11 May 1993)

The following month, Anwar reiterated his stand not to contest;

KUALA LUMPUR, Jumaat – Naib Presiden Umno, Datuk Seri Anwar Ibrahim, berkata keputusannya tidak mencabar Timbalan Presiden, Ghafar Baba, dalam perhimpunan agung parti itu, November ini, adalah muktamad. “Tiada yang berubah. Apakah ada apa-apa yang berubah? (Ini) kenyataan yang sama daripada dulu. Tidak ada tukar. Saya dah katakan sebelum ini,” katanya. – Berita Harian (12 June 1993)

Come November 1993 that year, Anwar humiliated the venerable Ghafar in an Umno general election which was marred by an unprecedented money corruption activity. The rest as they say, is history.

GEMPAR! PRU 13! "Che Det@Tun M vs DSAI...?"



Cakap-cakap politik kedai KOPI kini lebih PANAS bilamana ada khabar yang menyatakan Tun Mahathir bersedia untuk bertarung dengan Anwar Ibrahim pada Pilihanraya Umum ke 13 akan datang... Biar betul..?

Persoalannya, di mana kerusi yang bakal ditandingi oleh mereka? Adakah di Kubang Pasu ataupun di Permatang Pauh? JOMO cadangkan adalah lebih baik jika mereka bertanding di kerusi yang bukan kawasan kuat mereka... Di Tawau ker? Sepanggar ker? Miri? Sembrong? (sebagai contoh...)

Apapun kita tunggu apa pula respon Anwar dan konco-konconya... Lepas ni dia akan buat Press Conference lah tu...

JOMO Kata: "Steady Tun... Keluarkan semula skill yang ada... Kita Pasti Sokong!"

BONGKAR LAGI! Kenapa Sultan Mahu No.1?


Ini kereta proton saga lama... Nombor 1 amat unik bagi mereka... Ke bawah Duli yang Maha Mulia Tuanku! Daulat Tuanku! Nostalgia lama kenapa Sultan Johor memilih NO.1...

Nizar Menangis....

HAIRAN! "Ada Chemistry dengan ANAK SUNTI Kawan...?"


Senyuman dan lirikannya sangat berbeza... Kenapa ya? Anak Assmin macam tak seiras ayahnya...? jeng... jeng... jeng....

"Foto PANAS Awek baru Apek@Penjaga Gol Malaysia...?"


Kontroversi terus melanda pemain ini... Namun, dilihat ianya tidak mengganggu kosentrasi belia di padang... Itulah Khairil fahmi @ Apek, Penjaga Gol Malaysia...

Kalau sebelum ini JOMO keluarkan Foto beliau berada di bangunan UMNO Selangor, kali ini Foto beliau bersama seorang wanita... Siapa dia? Awek ker? Biarlah Apek jawab sendiri....

JOMO Kata: Dunia selebriti macam nilah... yang penting aksi di padang tidak terjejas...

Tuesday, 19 June 2012

"RM500 Pun Menakutkan Syaitan...?"


"Fulfilling Promises!" itulah yang dapat digambarkan oleh Kerajaan Bn kepada rakyat... Kerajaan membelanjakan banyak wang demi kepentingan Rakyat atas semangat 1 malaysia dan Transformasi Politik yang meletakkan Rakyat Didahulukan, Pencapaian DiUtamakan...

PM akan memberikan BR1M buat kali kedua... tatkala BR1M yang pertama memberi respon yang Positif daripada Rakyat, rakyat terus memerlukan agar kerajaan bantu secara terus rakyat yang tidak berkemampuan ini...

Inisiatif kerajaan ini menyebabkan Pembangkang kehabisan Modal... Namun, macm biasalah, mereka tetap mengatakan bahawa BR1M tidak bagus... Sedangkan ada juga juak-juak ni yang terima duit tu... Alahai Pembangkang....

JOMO Kata: "TAHNIAH PM! Syukur To Allah, Tanx to BN...!"

HOT! "Papa Hebat DiRanjang Anak Ngetop Menari...?"


Nak dapatkan undi apapun boleh....

GEMPAR! "AMANAT RINGKAS MENIKAM KALBU HJ GAP..."


Saudara-saudara sekelian percayalah,

Kita menentang PAS, bukan kerana nama dia PAS. Kita menentang PAS bukan kerana dia tak layak memerintah kerajaan. Kita menentang dia ialah kerana dia mempelopori perlembagaan sesat, memperjuangkan perjuangan kafir dan  mengekalkan peraturan jahiliyah.Mereka merosakkan islam demi undi. Mereka bersengkongkol dengan pengkhianat islam dan bangsa.  Oleh kerana itulah kita menentang mereka. Oleh kerana itulah kita menghadapi mereka. Oleh itulah kita cuba berlawan dengan mereka.


Percayalah saudara-saudara sekelian,

Perjuangan kita adalah jihad, ucapan kita adalah jihad, derma kita adalah jihad. Bergantunglah kita kepada Allah dengan (menghadapi) puak-puak ini kerana kalau kita mati melawan puak-puak ini, mati kita adalah Mati mempertahankan ISLAM. Kita tidak perlu masuk pakatan, Kita tidak perlu masuk pkr, Kita tidak perlu masuk dap, Tapi kita menjadi sesat dengan mengamalkan 'politik baru, agama suku'.

WOW! "Gurauan Manja MB Gatal...?"


Tepuk dada tanya Iman.... Wahai Ibrahim... Apa crit...?

HOT! "Gadis@Amah Indon Jaja SEKS kepada Majikan..."



KUALA LUMPUR: Digaji untuk membuat kerja dan menjaga rumah majikannya, tetapi seorang amah warga Indonesia menawarkan khidmat seks ketika ketiadaan majikan di rumahnya, di Bukit Kiara, di sini.
Lebih keji, pembantu rumah terbabit yang berusia 24 tahun bekerja dengan majikannya sejak setahun lalu dan melakukan kerja kotornya itu bermula awal tahun ini, setiap kali bersendirian di rumah majikannya itu.

Difahamkan, pembantu rumah terbabit menyasarkan lelaki hidung belang terutama penduduk di kawasan perumahan berkenaan dan mengenakan bayaran perkhidmatan RM50 hingga RM100.

Bagaimanapun, dalam kejadian terbaru kira-kira jam 9 pagi, Jumaat lalu, kebodohan pembantu rumah itu meminta pertolongan majikannya menuntut bayaran khidmat seksnya daripada seorang pengawal keselamatan membongkar rahsia pendapatan sampingannya itu.

Berang dengan pembantu rumah terbabit selain kesal dengan sikap pengawal keselamatan yang turut menjadi pelanggan, majikan amah itu membuat laporan di Balai Polis Travers, di sini, kerana bimbang kegiatan tidak bermoral itu berterusan di rumahnya.

Menurut sumber, mangsa yang berusia 56 tahun itu menyedari kegiatan jijik pembantu rumah terbabit selepas diakui sendiri wanita itu ketika dia bersarapan.

“Pembantu rumah itu resah dan selepas mangsa menanyakan apa yang berlaku, wanita itu menceritakan kepada mangsa.

“Dipercayai, pembantu rumah itu tidak pernah mendatangkan masalah sepanjang dia berkhidmat, malah cermat dalam menjalankan tugas mengemas serta menjaga rumah mangsa.

“Oleh itu, apabila pembantu rumah terbabit menceritakan kejadian terbabit, majikan berkenaan terkejut dengan kegiatan sampingan pembantu rumahnya itu.

“Turut menghairankan mangsa ialah pembantu rumahnya itu dengan berani meminta pertolongannya menuntut bayaran daripada pengawal keselamatan terbabit selepas dia mengaku sudah lama menggunakan rumahnya sebagai ‘port’ melakukan perbuatan terkutuk.

“Mangsa berasa tertipu dengan tindakan wanita terbabit yang melakukan perbuatan terkutuk di rumahnya semata-mata mahu pendapatan lebih,” katanya.

Sementara itu, Ketua Polis Daerah Brickfields, Asisten Komisioner Wan Abdul Bari Wan Abdul Khalid ketika dihubungi mengesahkan menerima laporan kejadian dan siasatan dijalankan.

GILA! Gambar CCTV Pasangan adakan SEKS @Water Slide...


Pasangan kekasih ini tertangkap sedang melakukan hubungan seks di sebuah taman hiburan, tepatnya diatas sebuah seluncuran air (water slide).

Aksi keduanya terakam kamera CCTV saat sang gadis mengangkangi kekasihnya sebelum mereka meluncur kebawah seluncuran air di Opoczno, Poland.

Namun ketika mereka tiba dibawah, keduanya dikawal langsung ke pintu keluar taman oleh pihak keselamatan, dan tanpa diperbolehkan untuk mengambil pakaian mereka.

“Mereka melakukan hal itu selama lima minit sebelum orang menyedari apa yang sebenarnya terjadi di atas sana. Tindakan keduanya melanggar peraturan taman air ini,” kata salah seorang penjaga taman yang dikutip Mail Online.

“Ini adalah kolam renang keluarga dan taman bermain, kami ingin semua orang bersenang-senang, tapi tidak semacam itu.” tambah seorang juru bicara taman rekreasi tersebut.

Monday, 18 June 2012

Bongkar! "Projek Ratusan juta Anwar yang Pengikutnya Tidak Tahu..."

hiasan...


RM100 juta terawal milik Anwar. Telus?

Kadang-kadang, penulis blog ini rasa nak ketawa tengok gelagat Anwar melompat dalam mempertahan isu kononnya dia tidak pernah MENGARAHkan sebarang transaksi yang melibatkan dana yang besar sewaktu dalam Kerajaan. Anwar masih lagi mahu mempertahan pandangan bahawa dia adalah maksum, sangat bersih, tidak rasuah, putih dan tidak cacat dengan sebarang masalah pada zaman dalam Kerajaan.
Terus terang, siapa yang tidak kenal Anwar sewaktu dia dalam Kerajaan. Anwar TPM. Anwar Menteri Kewangan. Luar biasa kuasa yang ada pada Anwar. Yang lebih menyeronokkan Anwar adalah bagaimana Tun Mahathir, sangat mempercayai dan membenarkan sahaja apa sahaja perancangan yang dibuat oleh Anwar.

Alasan Anwar kepada Tun – dia memerlukan BAJET yang cukup bagi menjaga kepentingan UMNO. Benarkah begitu?

Segari Plant

Hari ini, Anwar adalah individu pertama yang menyerang IPP kononnya sebagai projek yang MEMBEBANKAN rakyat. Anwar lupa agaknya, bahawa dia adalah indvidu yang paling awal mendapat REZEKI yang tidak pernah putus daripada projek IPP. Anwar lupa?
Biar blog ini ingatkan Anwar tentang ‘Segari Plant’ di mana Anwar berjaya mendapatkan RM100 juta pertama dalam hidupnya – dan disebarkan di beberapa akaun asing di Hong Kong, Singapura, Amerika dan lain-lain. RM100 juta pada tahun itu; sama nilai agaknya dengan RM500 juta pada masa sekarang. Mewah Anwar.

Sebenarnya, Anwar yang kita kenal hari ini boleh hidup tanpa sebarang masalah sehingga generasi ke 15. Tak ada masalah. Kalau gunakan ‘bunga’ sahaja; mereka boleh hidup mewah di mana-mana sahaja di dunia.

Hakikat bahawa Anwar ini adalah seorang yang sangat KORUP pernah dibangkitkan oleh seorang Ahli Politik UMNO bernama – Astaman Abdul Aziz (bekas MP Titiwangsa, bekas Ketua Umno Bahagian W Maju). Astaman kenal sangat dengan Anwar, kerana Anwar lah – yang telah membeli Segari Plant melalui proksi dengan harga RM180 juta. Yang dapat kepada Astaman dan seorang lagi Director – hanyalah RM80 juta.

Selebihnya, diarah untuk diberikan kepada Anwar. Lesen Segari ini akhirnya menjadi modal Anwar untuk mendapat RM100 juta yang pertama dalam hidupnya.
Ok, setelah mendapatkan lesen daripada Astaman dengan harga tersebut; usaha pembinaan Segari memakan belanja lebih RM1bilion. Dikhabarkan kepada Tun Mahathir (PM ketika itu) bahawa Anwar meminta RM400 juta sebagai ‘komisen’ daripada projek Segari.

Apabila ditanya – Anwar mengatakan dia memerlukan wang untuk memastikan UMNO akan terbela dan terpelihara dengan baik apabila tiba masanya untuk Tun berundur. Kerana terlalu percaya, Tun setuju.
Bayangkan – untuk Segari sahaja, Anwar mencatatkan keuntungan ‘atas angin’ hampir RM500 juta. Boleh Anwar nafikan ini?

18SX! "Bongkar Seks JANTAN sama JANTAN..." -Tolak LGBT!


Sangat menakutkan... Tatkala kita sedang menempuh dunia yang kian mencabar, tuntutan bahawa pentingnya Ilmu agama sebagai PERTAHANAN untuk memastikan kita tidak terjebak dalam arus dunia yang penuh kepalsuan ini, ramai diantara kita lupa akan hakikat Anak Muda sebagai Harapan Bangsa mesti dijaga dengan sebaik yang mungkin...

Sangat menakutkan! Pembongkaran demi pembongkaran kita lakukan... Ianya semata-mata untuk memberi kesedaran kepada kita semua betapa pentingnya agama dimartabatkan dalam membentuk akhlak manusia....

semuanya [ DI SINI ]

PANAS! "Budak Hingusan Kutuk Sultan BABI...?"



Gerakan memperlekehkan Sultan kian menjadi-jadi... Yang menghairankan Orang Melayu sendiri yang mengeluarkan kenyataan-kenyataan yang langsung tidak bertanggungjawab terhadap Sultan sebagai Ketua Negara dan menjaga perkara-perkara melibatkan Agama Islam itu sendiri...

Kenapa? Disebabkan gerakan liberalisme oleh orang-orang tertentu sehingga ada pihak yang mahu menjadikan Malaysia negara yng tidak bersultan... Bersama-sama kita kaji dan siasat akan apa juga gerakan yang mahu melemahkan Institusi DiRaja di Negara ini...

Tergamak menyatakan Sultan sebagai BABI...? Mohon Orang ini disiasat orang di bawah ini....



Baca lanjut [DI SINI ]

Bangsat! "Rupanya Budak ini ad HUBUNGAN dengan Adam Adli..."


Kebiadapan segelintir mahasiswa kita dalam banyak isu telah menyebabkan nama mahasiswa itu kini dipandang 'enteng' oleh sesetengah pihak... Masakan tidaknya, gelagat bodoh mereka ini langsung tidak mencerminkan budaya mahasiswa yang menuntut ilmu... walhal dalam dunia yang penuh mencabar ini, Mahasiswa dituntut untuk menuntut ilmu agar dapat menyumbang kepada kesejahteraan Negara selepas sahaja mereka bergraduasi...

Ini lagi satu kes pelajar tak tahu mengenang budi... Namanya Haziq Abdul Aziz... difahamkan pelajar ini asalnya Orang Kuching Sarawak... Tak tahulah, datang belajar jauh-jauh tapi kelakuannya...? kita lihat sahaja gambar di atas... Apa yang kita boleh gambarkan...? Apa perasaan Ibubapanya yang ebrada di sarawak...?

semuanya dibingkarkan [ DI SINI ]

Cerita Artis! Rebecce Nur Islam Mengandung Lagi Selepas Gugur...


“Alhamdulilah, saya rasa bersyukur sangat kerana Tuhan memberikan saya rezeki untuk hamil sekian kalinya. Perasaan gembira itu sukar untuk digambarkan dan kali ini saya banyak berdoa semoga kandungan saya ini selamat sentiasa. Saya sengaja merahsiakan kandungan ini walaupun ramai pihak bertanyakan kepada saya. Tetapi baru kini saya berani untuk bercerita kerana tak mahu terlalu teruja seperti kandungan saya sebelum ini yang akhirnya tidak menjadi,” jelasnya.
JOMO Kata: Tahniah.... Tambahkan lagi Umat kita....

Sunday, 17 June 2012

"Nak atau Tak nak sedap...?"

Fiqh mentaati pemimpin baharu saja melabuhkan tabirnya... Usaha untuk memartabatkan pemimpin Islam terus dibicarakan... Persoalannya bukan nama parti, tapi paling penting manifesto dan pengisian sebuah parti itu...

Yang menarik perhatian JOMO bilamana DS Jamil khir menekankan perlunya kita menolak apa juga gerakan yg melemahkan islam... Tolak seks bebas... Tolak pluralisme... Tolak LGBT...

Persoalannya, bagaimana pula ada pemimpin islam yang bersekongkol dengan mereka-mereka yang menyokong semua yang disarankan untuk ditolak ini...? Tepuk dada tanya iman...

Pentingnya kepada kita untuk mencegah apa saja yang mungkar termasuk seks bebas macam yang terdapat pada gambar di atas... Kita jaga anak-anak muda kita...

JOMO Kata: "Tolak LGBT! Tolak Ambeeeega.... Sokong JIMAK Tolak ZINA... "
Sent from my BlackBerry® smartphone powered by U Mobile