Isi dan Maklumat penulisan adalah berdasarkan pandangan penulis tentang sesuatu isu. Ianya terbuka kepada sebarang idea/pandangan. Walau bagaimanapun, Penulis tidak akan bertanggungjawab di atas apa juga komen anda... TQ

Monday, 19 December 2011

HOT!!! Foto Seksi 'Gadis Kampung' Gelagat Macam 'Artis'...???

Inilah dunia..... Ada saja yang tak kena.... Dunia penuh dengan kepura-puraan.... sejak akhir-akhir ini ramai sangat yang nak jadi Artis.... Tengok saja program realiti 'nyanyian' tu.... Sampai beribu orang nak join.... Suara tak ke mana pun, tapi, gaya jer yang lebih.... Opsss.....
sekadar Hiasan..... Rasa-rasanya kalau Majalah nampak gambar ni, dia akan offer tak jadi Model Sambilan...???

Foto terbaru yang JOMO dapat ni pula, 'Pose' seorang gadis kampung yang 'karakternya betul-betul macam artis.... Difahamkan dia juga menjadi pujaan jejaka di kampungnya.... Betulkah??? Alahai....

JOMO Kata: Korang layan jerlah.... Jaga tingkahlaku kita.... ramai yang mengata.... Yang pastinya, Bukan Mahasiswa yer....

1 comment: